• Het is zowat het einde van het schooljaar en ineens komen alle leerkrachten nog met toetsen of taken aandraven.. Terwijl we al onze mondelinge examens moeten doen!
    Ik krijg het ervan.. --'

    Ja meestal doen ze alles op het laatst, en dan zeggen ze dat wij uitstellen.. -.-


    You can run but not hide

    Hihi, ik hoef alleen mn examens nog ;x.


    Where ever you go, there you are.

    Design schreef:
    Ja meestal doen ze alles op het laatst, en dan zeggen ze dat wij uitstellen.. -.-


    Jha en als we er iets over zeggen hebben ze steeds de uitvlucht: dan ken je het terwijl voor het examen.

    Finished schreef:
    (...)

    Jha en als we er iets over zeggen hebben ze steeds de uitvlucht: dan ken je het terwijl voor het examen.


    Dat is een slappe smoes x.x


    Where ever you go, there you are.

    Design schreef:
    Ja meestal doen ze alles op het laatst, en dan zeggen ze dat wij uitstellen.. -.-


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik heb ook nog examens maar dat duurt nog wel een paar weken.

    Bij ons ook wij hebben nog 1.5 week want de week voor de examens is het toestvrije week. En nu komen al die toetsen op de 25ste omdat de 24ste vakantie is,alsof wij niets beters te doen hebben!

    mijn examens zijn al like; begonnen.

    sinds maandag ;o
    envolgendeweekvrijdagbenikklaaaaaar.

    met die hele school :Y)


    Where ever you go, there you are.

    Dat is altijd toch? Nuja, ik heb nu nog kei veel testen en taken. En heb 2 weken gewoon examens en daarvoor nog eens voor 4 vakken mondeling examen enzo...

    Achja. Denk aan de vakantie, 't is niet meer zo lang, hé :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb daar zo'n hekel aan. Ze doen het altijd op het laatste moment. En dan krijg je dingen als 8 toetsen in een week, wat niet mag op mijn school.
    Ach, nog 36 schooldagen, dan is het vakantie :Y)


    What's the point of living, when there's no death?

    Ja, wij hebben binnen een maand examens, maar de komende weken hebben we elke dag minstens 1 toets en dan nog een heleboel taken o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, zelfs een week voor de examens krijgen wij nog huiswerk en toetsen mee. Ooit gehoord van sperperiode, liefste leraren?

    nog erger ik heb examens;)


    Never forget the things that make you smile

    Bij ons worden gaan de laatste periode altijd de cijfers dubbel tellen. 'Zodat we niet lui worden en niks meer gaan leren'.


    it's so empty living behind these castle walls

    Design schreef:
    Ja meestal doen ze alles op het laatst, en dan zeggen ze dat wij uitstellen.. -.-