• Ik had het niet meer. Is er op mtv zo iets over beaverface en oh my god, dat stukske midget is een een [****] boer. oO zit hij doodleuk op bedden te springen, mensen te schoppen, heavy rond te lopen, op zijn pc te kloten terwijl hij aandacht zou moeten geven aan de dame die hem wat probeert kennis bij de schaven en nadien zegt hij nog 'heavy' dingen tegen haar ook. Mygod, kick the kid in its balls, als hij dr heeft. Dat gastje heeft te veel noten op zijn zang. Hij loopt rond alsof hij het is en doet lekker stoer, maarjeetje, ookal heb je veel poen en kan je "zingen" je hoeft daarvoor toch nog niet rond te lopen alsof je de hele boel ownt. Miljaarde.

[ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2010 - 21:18 ]

Lol, en hij moet toch een keer in de puberteit komen. En echt serieus, ik dacht echt toen ik een soort clipje hoorde, en gewoon luisterde, dacht ik dat het een meisje was. Het bleek justin bieber te zijn. Niets tegen Justin bieber hoor. Alleen, nja. Hij moet niet, hoe zeg je dat.. ownerig doen.

SLOAN.

Poeh.
    Ik haat dat kind ook. Zo'n babyface '--
    Mijn vriendin zei een tijdje dat ze met hem ging trouwen (xd) en ik zei telkens dat ik voor hun huwelijkscadeau een verhoogje ging kopen enzo.
    Bah, dat kind heetf gewoon aandacht nodig. Dikke homo.
    Mijn mening :'D

Has no one told you she's not breathing?

KirstenSnaps schreef:
    Ach mensen met een plaat voor hun kop vallen uiteindelijk het hardst. Ik kan me er niet druk om maken.:Y)

Dit vind ik een geslaagde reactie.

Humanity schreef:
    Dat vind ik al zolang.
    Ik kan hem niet uitstaan *gayhandje*

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Srsly, leave the kid. Hij is zestien, en ligt te puberen. Waar maak je je druk om?

All this dampness is damp.

Trekvlek schreef:
    Mag ik eerlijk zeggen dat ik dit topic een klein beetje achterlijk vind? Ik wil nu niet duizend reacties met: Klik hier dan niet op! Maar als jullie een topic ziet* met een titel als deze, maar dan met een artiest waar jullie fan van zijn, zullen jullie ook zo'n reactie plaatsen.

Mee eens.
    :Y)

All this dampness is damp.

Ik wil niet lullig zijn, maar als ik in een klap beroemd was, wist dat ik er goed uitzag en 1000den meiden achter me aan zou hebben lopen & ook nog eens aan het puberen was; Zou ik duizend keer erger zijn. (Ik ben van nature al behoorlijk arrogant.)

Oh en ik ben geen fan die het voor Beaver opneemt, ik heb 't ook niet op hem.

[ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 17:03 ]

You move me ......... Kurt

Ook al vind ik dat Justin Bieber de meest arrogante persoon is en ook al mag ik hem absoluut niet, toch ben ik het met enkele anderen eens, als je hem niet mag waarom kijk je er dan naar? Je schenkt hem zelf aandacht dus klaag er niet over.

[ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 17:11 ]

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Vind ik ook (:

You can run but not hide

Diary of Justin Bieber zeker?

En ik vind het een geweldig jochie, maakt niet uit wat hij doet, haha. :9~

Smiling but close to tears.

Die Justin Faggot mag van mij ook oprotten.

Zou alleen maar blij zijn als ie zou worden geëxecuteerd worden in Iran of Irak ofzo.

Eyeless schreef:
    Die Justin Faggot mag van mij ook oprotten.

Zou alleen maar blij zijn als ie zou worden geëxecuteerd worden in Iran of Irak ofzo.

Ik zou blij zijn als jij geëxecuteerd zou worden.

I'd rather go naked than wear fur.

Temerarious schreef:
    (...)
    Ik zou blij zijn als jij geëxecuteerd zou worden.

I lold

Justin Bieber is succesvol. Kan je dat niet hebben? Ja, en dan is hij arrogant. Wat dan nog? Dat zijn alle celebrities tegenwoorden. Neem dan Kanye West, die is veel erger, maar ook geweldig. Als je hem niet mag, schenk er dan ook geen aandacht aan. Ga dan ook niet naar zo'n progamma kijken, want zo te horen heb jij hem afgekeken. Ik heb het ook gezien, en jij verteld alles precies tot in detail...

Dit is trouwens net zo, als dat ik allemaal filmpjes van Tokio Hotel ga lopen kijken, en dan vervolgens een topic aan ga maken hoe gay en oerlelijk Bill wel niet is. Over Bill gesproken, hij is a lot worse than JB.