• Wie heeft daar ook last van? Ik wel namelijk.
    Ik moet nog 3 tickets bestellen voor Only Seven Left, mijn ticket voor Breakfest en mijn ticket voor Lady GaGa. Daarnaast moet ik sparen voor Lowlands en mijn weekendje België deze zomer en begin juli wil ik een lippiercing laten zetten dus daar moet ik ook geld voor hebben. Gosh! x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik moet dringend besparen :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb daar ook last van ;p. Ik moet nog een kaartje voor voor Marco Borsato ;x, Papa Roach, Only Seven Left en verder moet ik ook sparen voor een nieuw zadel -voor mijn paard- maar dat komt er toch niet van, omdat ik ook nog een tattoo en een tongpiercing wil ;p

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 9:26 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hoe wat wanneer only seven left?


    Your make-up is terrible

    Damn ik moet ook nog 2 tickets OSL kopen, ticket voor Destine in Breda, en Lady GaGa! XD


    -

    TeddyMurder schreef:
    Hoe wat wanneer only seven left?

    Ik wil 4x naar de 'It was all a dream tour' maar ik heb pas 1 kaartje besteld (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eigenlijk heb ik daar totaal geen last van.
    But good luck :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb sowieso geld liggen, voor concerten -TH of Adam Lambert-
    stiekem wil ik ook naar Lady GaGa maar het is mij te duur.
    maar ik heb altijd nog wel geld over, tenzij ik dringend Beltegoed nodig heb : DD


    New Story!; Alles Wird Gut [Billshido]

    Ik heb altijd geld, want ik denk altijd heel goed na voordat ik wat uitgeef.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb sinds een paar weken een baantje, dus daar heb ik goddank geen last van, hihi. (':
    Maar eerst wel, dat was echt een ramp!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zit altijd in geldnood :'D


    -

    Ikke niet zo, mijn euh... moeder steunt me wel :$ Maar ik ben ook heeeel zuinig met mijn geld, eigenlijk.
    ABER. Ik kan je vielleicht zien op Breakfest :'D

    Ik heb juist geld teveel, whoo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een baantje gevonden + folders dus ik heb daar gelukkig geen last meer van.

    @Sem.
    Je kan het best aan mij geven hoor? :9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Altijd last van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb áltijd geldgebrek x'D Ik moet nog een kadootje kopen voor een vriend zijn 16e verjaardag, een shirt van Avenged Sevenfold kopen, Sonata Arctica merch (o.a. broek, polsbandje, sjaal, shirt, ketting, handschoenen, naja, je weet wel hoe veel je dan ongeveer nodig hebt x'D) en ik moet nog meer zomerkleding.


    Alis volat propriis.