• Jaa, veel wetenschappers beweren dat je onvruchtbaar of minder vruchtbaar kunt worden als je je mobiel in je broekzak draagt.
    Like, What the fck heeft een mobiel met onvruchtbaar te maken?! Dit geloof ik dus egt niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Outlaw schreef:
    Je krijgt tegenwoordig ook al overal kanker van, en nu beginnen ze over onvruchtbaar. Wist je dat mensen wiens naam begint met een 'D' eerder sterven? -.-'

    - dood -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Outlaw schreef:
    Je krijgt tegenwoordig ook al overal kanker van, en nu beginnen ze over onvruchtbaar. Wist je dat mensen wiens naam begint met een 'D' eerder sterven? -.-'


    OMG DUS IK GA EERDER DOOD :|
    :')

    SMS ONVRUCHTBAAR AAN naar 1650.


    I've got your back like a bra strap.

    Ik geloof het niet. (:


    I've got your back like a bra strap.

    THATSwhatsup schreef:
    SMS ONVRUCHTBAAR AAN naar 1650.


    :'D


    Scream for mercy!

    Volgens mij is het alleen bij mannen.
    Die worden zoweerzo eerder onvruchtbaar om het minder goed beschermd. Mannen kunnen ook al ontvruchtbaar worden door te strakke broeken, 2 of meer cosmetica (denk aan deo en gel) en nog wel meer dus het zal wel alleen mannen zijn.


    Het komt wel goed schatje <3

    THATSwhatsup schreef:
    SMS ONVRUCHTBAAR AAN naar 1650.


    -dies- omg geweldig x3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ja dit had ik al gehoord,
    gelukkig gaat mijn mobiel bijna nooit af(A)
    ik doe het altijd in me broekzak maar ja,
    nu niet meer...


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    dat is sws bullshit!


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Nou kijk, een mobiel werkt op frequentiestralen. Die stralen die zie je niet, die voel je niet, die hoor je niet, niets. Maar ze zijn er wel, en het zijn niet bepaald veilige stralen. Als je die in je broekzak draagt, wat dus vrij dichtbij je geslachtsdeel is, en je mobiel gaat af, dan vindt er dus straling plaats. Die straling gaat dwars door je heen. Als je mobiel dus vaak afgaat vlak bij je geslachtsdeel, dan gaan die stralen er vaak doorheen. Dat kan dus inhouden dat die straling je vruchtbaarheid aantast.


    Only losers can act the way you do

    Reusje schreef:
    Volgens mij is het alleen bij mannen.
    Die worden zoweerzo eerder onvruchtbaar om het minder goed beschermd. Mannen kunnen ook al ontvruchtbaar worden door te strakke broeken, 2 of meer cosmetica (denk aan deo en gel) en nog wel meer dus het zal wel alleen mannen zijn.

    Dat geloof ik ook niet, hoor. Misschien wel eerder, maar iedereen maakt zich tegenwoordig zoveel zorgen om alles en daarom kramen ze onzin uit om ons allemaal meer bang te maken. Echt ik word er niet goed van! En weet je waar je pas eerder aan dood gaat? Zorgen, denken dat je ziek bent, allemaal miljoenen dingetjes die tussen je oren zitten en die je normalen hersenfuncties wegduwen.


    Je moet worden wie je bent.

    zoiets staat ook in de Hitkrant x'D
    maar volgensmij is het gelul :D
    zoniet, dan ben ik lekker ontvruchtbaar =D


    T O K I O H O T E L < 3

    Cantage schreef:
    Als dat zo is heb ik een probleem. (cat)

    *dies of laughter*


    I live for the applause, you will die for it.

    Say what??
    Than I'm screwed..


    Fat chance.