• Haaaaaaaaaaaai (cat)

    Ik ben dus van plan om elke dag 30 min. te gaan wandelen. En ik was daar dus gisteren mee begonnen, maar toen waren m'n ouders nie thuis alleen mijn zus. Dus ik wandelen. En nu vandaag ik zeg tegen m'n mama : 'Mama, ik ben wandelen.' 'Wandelen, naar waar gaat gij nu ?' En ik zo : 'Ja wandelen, en nee ik heb geen lief.' En ze kijkt mij nu heel de tijd geniepig aan dus dat mens denkt nu dat ik een lief heb , terwijl ik onschuldig ga wandelen --


    Hebben jullie ook zo'n ouders ?


    I found myself in Wonderland.

    Haha, jou antwoord. 'En nee ik heb geen lief' :'D Nuja, mijn ouders zouden dat ook gaan denken, denk ik.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    jot, jammer genoeg wel ><


    Big girls cry when their hearts are breaking

    jaah ik heb ook zulke mensen hier das echt irri maar mss moet je gwn duidelijk maken en als ze je dan niet gelooft niet meer op reageren en gwn door doen(Y)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Nee.


    -

    Had je misschien niet direct 'en nee ik heb geen lief' moeten zeggen? :'D
    Nou als je maar een halfuurtje wegblijft zullen ze het wel doorhebben toch, normale mensen zouden toch geen halfuurtje bij hun lief zitten? :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als ik dat zeg, wilt mijn moeder eerst de nummer hebben van degene naar wie ik toe ga. En ze vetrouwt me not als ik zeg dat ik even ga wandelen ¬¬
    Te weinig vertrouwen in haar eigen dochter, hoe genaait --"


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Genius schreef:
    Nee.


    Jij hebt geluk.


    I found myself in Wonderland.

    Nee maar toen ik en een vriendin zeiden dat we gingen hardlopen was haar vader ervan overtuigd dat we achter de jongens aangingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Marshmellow schreef:
    Had je misschien niet direct 'en nee ik heb geen lief' moeten zeggen? :'D
    Nou als je maar een halfuurtje wegblijft zullen ze het wel doorhebben toch, normale mensen zouden toch geen halfuurtje bij hun lief zitten? :'D


    Ik zei dat omdat ze al zo naar me zat te kijken naar mij van : 'Jaja, jij hebt een liefjeeeee !'. Daarom dus.


    I found myself in Wonderland.

    Genius schreef:
    Nee.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    vragen zullen er wel zijn.
    maar k denk niet dat ze me de hele tijd zouden verdachten ervan.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Hahaa. Ik denk wel dat ze ook zoiets zouden denken jaa xp

    Nee, zo zijn ze niet. :( lijkt me wel vervelend:O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn ouders zouden zeggen; Neem dan gelijk de hond even mee, dan is die ook weer uitgelaten. (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Nee, maar ze willen wel weten waar ik naartoe gaat.


    Love is a battlefield...