• Haaaaaaaaaaaai (cat)

    Ik ben dus van plan om elke dag 30 min. te gaan wandelen. En ik was daar dus gisteren mee begonnen, maar toen waren m'n ouders nie thuis alleen mijn zus. Dus ik wandelen. En nu vandaag ik zeg tegen m'n mama : 'Mama, ik ben wandelen.' 'Wandelen, naar waar gaat gij nu ?' En ik zo : 'Ja wandelen, en nee ik heb geen lief.' En ze kijkt mij nu heel de tijd geniepig aan dus dat mens denkt nu dat ik een lief heb , terwijl ik onschuldig ga wandelen --


    Hebben jullie ook zo'n ouders ?


    I found myself in Wonderland.

    Als ik zeg dat ik foto's ga nemen denken ze ook dat ik naar mijn niet-bestaande lief ga.. ouders --'

    uhm.. ik ga niet wandelen, naja tenzij met de hond x'D
    dusja :Y)

    en volgens mij denken mijn ouders dat neit x'D
    op het moment denken ze vast alleen maar "als sebas maar overgaat" maar goed :')

    ja, altijd als ik ergens naartoe ga vragen ze of er jongens gaan komen O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou hebben gezegd: 'Ja ik heb een lief, ik ben zwanger en we gaan volgende week trouwen.'
    :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Mijn ouders zouden zeggen:
    'Eh, wandelen? Dat dacht ik niet, terugkomen en huiswerk maken! Wandelen is doelloos.'

    Dusja... maar ik snap je hoor.


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    ja, en dan moet er bij mij thuis niet eens aanleiding voor zijn, ze denken het gwn

    Weasley schreef:
    Mijn ouders zouden zeggen; Neem dan gelijk de hond even mee, dan is die ook weer uitgelaten. (krul)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ZoeZealous schreef:
    Als ik dat zeg, wilt mijn moeder eerst de nummer hebben van degene naar wie ik toe ga. En ze vetrouwt me not als ik zeg dat ik even ga wandelen ¬¬
    Te weinig vertrouwen in haar eigen dochter, hoe genaait --"


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Weasley schreef:
    Mijn ouders zouden zeggen; Neem dan gelijk de hond even mee, dan is die ook weer uitgelaten. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ja... Maar mijn ma heeft wel een punt, want ik wacht altijd 3 maanden met vertellen dat ik een vriendje heb (of heb gehad O,o)


    Alis volat propriis

    HAHA.

    leuk he, wandelen?

    Weasley schreef:
    Mijn ouders zouden zeggen; Neem dan gelijk de hond even mee, dan is die ook weer uitgelaten. (krul)


    Mijne ook. Al heb ik dan wel al meer dan 2 jaar een relatie met dezelfde jongen dus zou ik het niet weten wat dat betreft.

    Al denk ik dat als dat niet zo zou zijn ze het nog niet erg vinden aangezien ik 18 ben.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 23:39 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn ouders zouden ook zo over denken

    xxxx


    ~

    Soulemate schreef:
    Nee, maar ze willen wel weten waar ik naartoe gaat.


    The way we live, is the way we die

    PinkBows schreef:
    Ik zou hebben gezegd: 'Ja ik heb een lief, ik ben zwanger en we gaan volgende week trouwen.'
    :Y)


    Nee, je moet juist zeggen 'Oh en hij is getrouwd maar dat maakt niet uit hé?' en dan je liefste glimlach opzetten.

    Al weten de meeste ouders dat het dan een grap is, hun gezichten verspringen altijd wel even in een onbetaalbaar moment.(lol)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell