• Mijn vriendin is daar zo naar toe geweest.
    En ik hoorde zo dat ze een barbiepop had en dat zie die kop eraf heeft gebeten, en toen heeft ze hem weggegooit.
    Ik dacht echt zo What The Hell .O.
    Ik Bedoel dat is toch juk, of ligt het aan mijn >_


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ze heeft haar waarschijnlijk nog nooit live gezien, vandaar die reactie. En vandaar mijn reactie op die van haar (nerd).

    En ik kan me voorstellen dat jij als mercuryfan zoiets hebt van 'Fuck off Gaga'. Ik heb het ook niet over haar orginaliteit, daar zul je mij nooit over horen (krul).


    schat, ik heb haar zeker live gehoord, iets te vaak naar mijn zin. en eerlijk gezegd ben ik tot de conclusie gekomen dat nooit fan van haar zou worden, miss omdat ik van echte artiesten hou..

    invincible schreef:
    (...)

    schat, ik heb haar zeker live gehoord, iets te vaak naar mijn zin. en eerlijk gezegd ben ik tot de conclusie gekomen dat nooit fan van haar zou worden, miss omdat ik van echte artiesten hou..

    GaGa zingt prachtig. Elke noot die ze zingt is zuiver, elke uithaal haalt ze met gemak. Dus afkomen met 'ze kan niet zingen', vind ik een beetje cru. Je moet haar en haar stijl gewoon niet, dat is totaal wat anders dan 'niet kunnen zingen'. (:

    Prodigy schreef:
    (...)
    GaGa zingt prachtig. Elke noot die ze zingt is zuiver, elke uithaal haalt ze met gemak. Dus afkomen met 'ze kan niet zingen', vind ik een beetje cru. Je moet haar en haar stijl gewoon niet, dat is totaal wat anders dan 'niet kunnen zingen'. (:


    ja, weetje, ze zingt zo prachtig dat het geluid de helft van de tijd wegvalt, ze mee moet zingen met een band en die uithalen waar jij het over hebt ook allemaal wel meevallen

    http://www.youtube.com/watch?v=JDwa5dr4wDo
    hier het bewijs, ik doe wel research ;)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 15:57 ]

    In Holland?
    In België gooide ze blijkbaar iets anders in het publiek xD


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥

    invincible schreef:
    (...)

    ja, weetje, ze zingt zo prachtig dat het geluid de helft van de tijd wegvalt, ze mee moet zingen met een band en die uithalen waar jij het over hebt ook allemaal wel meevallen

    http://www.youtube.com/watch?v=JDwa5dr4wDo
    hier het bewijs, ik doe wel research ;)


    Je moet ook wel de goede filmpjes vinden. ;)


    Take me to wonderland

    Benji schreef:
    (...)

    Je moet ook wel de goede filmpjes vinden. ;)


    dat heeft niks met goede filmpjes te maken., sommige mensen hier beweren dat ze ALLES zuiver zingt en ELKE hoge uithaal moeiteloos doet, sorry dat ik jullie zeepbel kapotprik, maar zo geweldig is ze helemaal niet.

    invincible schreef:
    (...)

    ja, weetje, ze zingt zo prachtig dat het geluid de helft van de tijd wegvalt, ze mee moet zingen met een band en die uithalen waar jij het over hebt ook allemaal wel meevallen

    http://www.youtube.com/watch?v=JDwa5dr4wDo
    hier het bewijs, ik doe wel research ;)

    Dankjewel om me even mijn eigen filmpje te showen, die kende ik nog niet hoor. :')

    Maargoed. Ze zingt inderdaad met een band. Beetje moeilijk om liedjes te zingen waarvan de helft met mechanische geluiden is. Moet ze ook de backing vocals en de muziek op zich gaan nemen ofzo? Hier haalt ze ook helemaal niet uit met haar stem, dus zoek even een ander filmpje en probeer dan nog eens je gelijk te halen. (;

    Whahaha kei lachwekkend!


    I don't need words to feel those lips.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dankjewel om me even mijn eigen filmpje te showen, die kende ik nog niet hoor. :')

    Maargoed. Ze zingt inderdaad met een band. Beetje moeilijk om liedjes te zingen waarvan de helft met mechanische geluiden is. Moet ze ook de backing vocals en de muziek op zich gaan nemen ofzo? Hier haalt ze ook helemaal niet uit met haar stem, dus zoek even een ander filmpje en probeer dan nog eens je gelijk te halen. (;


    ik laat je eigen filmpje zien om aan te tonen dat dat ook niet geweldig is :)
    en ik bedoel geen band als in een band met instrumenten, ik bedoel een band. waar haar stem op is opgenomen, daarmee zingt ze mee. ik snap ook wel dat ze daar niet zonder instrumenten op de achtergrond gaat lopen zingen..

    invincible schreef:
    (...)

    ik laat je eigen filmpje zien om aan te tonen dat dat ook niet geweldig is :)
    en ik bedoel geen band als in een band met instrumenten, ik bedoel een band. waar haar stem op is opgenomen, daarmee zingt ze mee. ik snap ook wel dat ze daar niet zonder instrumenten op de achtergrond gaat lopen zingen..

    Luister dit dan maar, geen band of whatever ter ondersteuning. Enkel haar piano. ^^

    ^ Dacht ook aan dat filmpje. Ik ben er heilig van overtuigd dat ze wel degelijk live kan zingen. Veel beter dan de meeste andere.


    Take me to wonderland

    invincible schreef:
    (...)

    schat, ik heb haar zeker live gehoord, iets te vaak naar mijn zin. en eerlijk gezegd ben ik tot de conclusie gekomen dat nooit fan van haar zou worden, miss omdat ik van echte artiesten hou..
    Ik had het over live gezien, das toch altijd anders als een opname/filmpje/uitzending of weet ik veel :'D. Maar ik bedoelde er verder niets mee hoor ghehe. Deze discussie ga ik ook zeker niet aan -ook al ben ik hem deels begonnen, ja i know faal- als we bezig gaan over wat wij échte artiesten vinden, zijn we allebei nog wel even bezig ben ik bang (krul)


    Wie du mir, so ich dir.