• Mijn vriendin is daar zo naar toe geweest.
    En ik hoorde zo dat ze een barbiepop had en dat zie die kop eraf heeft gebeten, en toen heeft ze hem weggegooit.
    Ik dacht echt zo What The Hell .O.
    Ik Bedoel dat is toch juk, of ligt het aan mijn >_


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Vriendin van me is geweest, verhalen die ik heb gehoord waren geweldig, vind het zo jammer dat ik er niet bij was! :<

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik vlieg alleen uit naar mensen die kut naar mij doen en denken dat ze zomaar voor kunnen kruipen als ze savonds om 6 uur aankomen kakken, terwijl anderen al vanaf half 8 'sochtends voor de deur zitten (nerd). Normalitair ben ik heel lief, vraag maar aan de mensen die me al vaker hebben gezien (nerd)(krul).


    Ik had eerst je nummer moeten vragen en je dan keihard bellen x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    vaag..?
    nouja, schijnbaar heeft ze al die show nodig omdat ze niet kan zingen..?

    invincible schreef:
    vaag..?
    nouja, schijnbaar heeft ze al die show nodig omdat ze niet kan zingen..?
    Gheheh, stiekem vind ik deze comment heel grappig. Heb je haar ooit live horen en zien zingen of ga je gewoon van crapy youtubekwaliteit filmpjes uit en een paar tvoptredens die toevallig kut waren? Ter informatie; ze kan live prachtig zingen. En nee dat zeg ik niet snel, ik ben veel te kieskeurig om mensen zomaar op te hemelen.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Gheheh, stiekem vind ik deze comment heel grappig. Heb je haar ooit live horen en zien zingen of ga je gewoon van crapy youtubekwaliteit filmpjes uit en een paar tvoptredens die toevallig kut waren? Ter informatie; ze kan live prachtig zingen. En nee dat zeg ik niet snel, ik ben veel te kieskeurig om mensen zomaar op te hemelen.

    Dat kan toch haar persoonlijke smaak/mening zijn? Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nou ook niet echt onder de indruk van haar ben. Vooral omdat ze alles, tot aan haar naam toe, gewoon jat.


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Dat kan toch haar persoonlijke smaak/mening zijn? Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nou ook niet echt onder de indruk van haar ben. Vooral omdat ze alles, tot aan haar naam toe, gewoon jat.
    Ze heeft haar waarschijnlijk nog nooit live gezien, vandaar die reactie. En vandaar mijn reactie op die van haar (nerd).

    En ik kan me voorstellen dat jij als mercuryfan zoiets hebt van 'Fuck off Gaga'. Ik heb het ook niet over haar orginaliteit, daar zul je mij nooit over horen (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Over een uur en half vertrek ik naar het concert. xD En ik vind dat Lady Gaga wel live kan zingen. Als je eens vergelijkt met andere zangers/zangeressen die doen alsof ze kunnen zingen.


    Take me to wonderland

    Ik ben gisteren geweest, en toen zette ze een dildo op haar hoofd. x')
    ghaha, en qua zang.. Ik was stomverbaasd!
    Wat ze allemaal uitspookt op het podium en nog zo prachtig kan zingen! Ze zong prachtig live! Ö
    & het was één groot dik feest. =D


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik heb heimwee. xD Ik wil terug naar het concert. :'( Maar in november komt ze terug naar België.


    Take me to wonderland

    & in België deed ze dat ook hoor met dat bloed BELGIUM op haar arm schrijven. xD ze is zo'n zot mens(H) In november ga ik zowiezo terug! (H)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Trouwens, ik heb niets van die barbie gezien? Heb ik dat gemist ofzo? xD


    Take me to wonderland

    Ze zag er echt verdomd goed uit! o.o
    Om het met woorden, die mijn stiefbroer zou gebruiken, te zeggen: Ze had een goei kont en een pak tetten.
    Dat verbaasde me wel, de media zit altijd maar te zeveren dat ze graatmager is.

    :'3
    Ze is echt mijn crush. (A)


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ah, als ik geld heb, neem ik mijn vriendin er mee naar toe. Ik wil wel een showtje zien 8D (In november dan) Of beter nog. Mijn mama:Z


    SLOAN.

    Ik vond het zijn geld wel waard, eigenlijk. o.o (:


    Don't walk away and leave without a reason.

    Benji schreef:
    Trouwens, ik heb niets van die barbie gezien? Heb ik dat gemist ofzo? xD


    Dat was in Nederland. xD
    In België had ze een dildo en zette ze die op haar hoofd. x'D bij het eerste concert^^


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."