• Ik wil heel graag een lippiercing laten zetten, maar het kan eigenlijk niet met mijn opleiding. Ik werk namelijk met ouders en kinderen, en ik werk in een kinderdagverblijf. Maar kan je een lippiercing uit doen zonder dat het dichtgroeit (als je hem al een tijdje hebt zeg maar)? Ik wil hem namelijk in de zomervakantie laten zetten, zodat het de tijd krijgt om te helen. In de zomervakantie hoef ik hem namelijk niet uit te doen ivm school of werk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een vriend van mij doet zijn lippiercing soms uit. Maar die groeit niet dicht. Ik denk omdat hij die allang heeft dat zijn lip daaraan gewend is ofzo. Ik heb eigenlijk gene idee. o:


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Een vriend van mij doet zijn lippiercing soms uit. Maar die groeit niet dicht. Ik denk omdat hij die allang heeft dat zijn lip daaraan gewend is ofzo. Ik heb eigenlijk gene idee. o:

    Hoe lang heeft hij hem al?
    Ik heb dat met mijn oorbellen bijv ook. die groeien ook niet meer dicht.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kun je normaal geen zo'n buisje insteken zodat hij niet dicht groeit? Normaal ziet niemand dat zitten, maar heb je ook geen kans dan dat hij dicht groeit..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Stuiterbal schreef:
    (...)
    Hoe lang heeft hij hem al?
    Ik heb dat met mijn oorbellen bijv ook. die groeien ook niet meer dicht.


    Ik denk al misschien een jaar?

    EDIT: Vraag aan de man/vrouw die je piercing heeft gezet wat je eraan kan doen? Die weet het vast wel. o:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 13:00 ]


    All this dampness is damp.

    Laiverd, je kunt gewoon een retrainer in doen :D
    Dat is een doorzichtig staafje die zowat niet opvalt ^^, je kunt ook gewoon het balletje er afdraaien , dan valt het ook niet zo op ;)
    Ik loop stage in een bejaarden tehuis en daar heb ik ook nog nooit problemen mee gehad ;)
    good luck ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Soldier schreef:
    (...)

    Ik denk al misschien een jaar?

    EDIT: Vraag aan de man/vrouw die je piercing heeft gezet wat je eraan kan doen? Die weet het vast wel. o:

    Ik heb hem nog niet, daarom wil ik het juist weten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    DrPhil schreef:
    Laiverd, je kunt gewoon een retrainer in doen :D
    Dat is een doorzichtig staafje die zowat niet opvalt ^^, je kunt ook gewoon het balletje er afdraaien , dan valt het ook niet zo op ;)
    Ik loop stage in een bejaarden tehuis en daar heb ik ook nog nooit problemen mee gehad ;)
    good luck ^^

    OMG, thanks! Dan doe ik dat gewoon =D Ik wil er echt al zo lang 1, maar elke keer denk ik dat het niet kan ivm school.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stuiterbal schreef:
    (...)
    OMG, thanks! Dan doe ik dat gewoon =D Ik wil er echt al zo lang 1, maar elke keer denk ik dat het niet kan ivm school.

    graag gedaan.
    haha daar hoef je niet bang voor te zijn, ik heb net tongpiercing laten zetten en daar deze ze ook niet moeilijk over haha ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Stuiterbal schreef:
    (...)
    Ik heb hem nog niet, daarom wil ik het juist weten (:


    Oh. - dom -
    Vraag dan aan een piercingzetter-dinges. :3


    All this dampness is damp.

    DrPhil schreef:
    (...)
    graag gedaan.
    haha daar hoef je niet bang voor te zijn, ik heb net tongpiercing laten zetten en daar deze ze ook niet moeilijk over haha ^^

    Tongpiercing heb ik al, maar die is bij mij niet zo heel zichtbaar (hij zit vrij ver achter in mijn mond), dus daar doen ze niet moeilijk over.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Anyway, problem solved. Slotje graag ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een vriendin van me doet ook zo'n opleiding als jij maar die zit onder de piercings! Een lippiercing, Monroe, Septum, bij haar slaap, Neuspiercing, Tongpiercing...
    En daar doen ze niet moeilijk over ook niet op stages enzo (:
    Als ik jou was zou ik het gewoon goed overleggen met ze en anders een retainer erin doen als ze er zo moeilijk over doen...
    In het begin kon ze haar lippiercing amper een paar uur eruit houden want dan zou die dichtgroeien en nu kan ze hem een week eruit halen zonder dicht te groeien (ze heeft hem nu anderhalf jaar)


    dream, dare, fly!

    Slotje!