• want vanaf morgen begint het weer allemaal x_x
    ik heb wel zin om weer mijn vrienden enzo te zien, zeg maar :3,
    maar ik zie er aan de andere kant best wel tegenop. :3

    nu jullie :3

    Neen, ik heb heel de week al last van buikpijn (dat typische gevoel van maandstonden). Ik hoopte die de woensdag te krijgen, in plaats daarvan krijg ik ze vijf dagen te vroeg en moet ik naar school met rugpijn/buikpijn/beenpijn en morgen heb ik LO. :3


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Neen, ik heb heel de week al last van buikpijn (dat typische gevoel van maandstonden). Ik hoopte die de woensdag te krijgen, in plaats daarvan krijg ik ze vijf dagen te vroeg en moet ik naar school met rugpijn/buikpijn/beenpijn en morgen heb ik LO. :3

    arg.. das zo irritant he! :3

    hell yeah dat ik er zin in heb

    niet dus -_-
    maar morgen heb ik ckv-dag dus geen les en dat is wel chill:)


    Why don't you break my heart

    Tranquillity schreef:
    Geeeeeeeeeen zin. Nuja, van ons was het ook maar een verlengd weekendje, dus dat valt wel mee (:


    None but ourselves can free our minds.

    Nee want de vrije dagen zijn op ofzo. :'| -ik heb dus geen vakantie meer tot de Zomervakantie...-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    NEEEEE!
    Echt geen zin


    ~

    Nee, zelfs niet om mijn vrienden weer te zien, want daar heb ik geen behoefte aan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Boh, no way! Ik moet nog zo belachelijk veel dingen doen en als ik weer naar school ga, moet ik een paar mensen onder ogen komen, waar ik ontzettend tegenop zie ._.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Tragically schreef:
    Nee want de vrije dagen zijn op ofzo. :'| -ik heb dus geen vakantie meer tot de Zomervakantie...-

    ik volgens mij ook :3
    en dan heb ik ook nog als laatste zomervakantie van nederland -leeft in het zuiden-

    Ik ga naar Berlijn met school morgen, dus ja ik heb er zin in_O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee totaal geen zin.. mag 5 dagen lang stage lopen van 7 - 15.30... wordt weer om half 6 mijn nest uit :S


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik moest vorige week maandag al weer beginnen:X
    zee lullig van onze school!
    maarja donderdag en vrijdag hadden we weer vrij(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nee, bah. Ik verzuip in de taken en testen en dan komen er de examens aan waarvoor ik nog geen klop heb kunnen doen.. Ik ga echt afzien tot de zomer..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nee, ik mag morgen de lessen ook niet in. En ik wil niet weten wat mijn deelschoolleidster allemaal met me van plan is. ;o

    Neen?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury