• Hjj...
    Ik zit met een vaag probleem. Zojuist is een goede vriendin van mij terug naar huis gegaan,, ze is de hele namiddag bij mij geweest. We zijn beide bi en ze heeft al vaker aan me laten merken hoeveel ze wel niet van me houd en hoe fel ze me ziet zitten... Nu probleem, onze namiddag begon met film kijken, maar eindigde erop dat we snoepjes voor elkaars mond hielden om ze dan weg te trekken, ze in onze eigen mond te stoppen en ze er door de ander trg uit te late halen (klinkt heel vies ja xD)... En al sinds dat de eerste keer gebeurde enkele uren geleden zit ik met kriebels in mijn buik... Ben ik verliefd?? Zoja,, hoe moet het dan verder met mijn vriend en mij?? Want bij hem heb ik exact hetzelfde gevoel :S
    Weet iemand wat ik moet/kan doen??

    Xx(K)

    Praten en nadenken, meer kun je niet doen ben ik bang..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    wa is hier vies aan?? Dit kan iedereen overkomen!! Je kiest og niet zelf op wie je verliefd word,, of wel?

    let niet op haar, ze heeft overal commentaar op ;)
    ze denkt wss dat ze alles is
    Ik zou gewoon wachten en kijken of je haar écht wel leuk vind ;)


    I solemny swear i am up to no good

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    In plaats van mensen een slegt gevoel te geve,, als je het goor vind reageer dan gwn niet!!! Met te zeggen dat JIJ het goor vind,, help je NIEMAND hoor!!!

    jawel, ik reageer wel. haha, bepaal jij niet.
    mensen geven zovaak 'kut'reacties op bepaalde topics.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Euh, weet je wat je moet doen? Schrijf de goede en slechte kanten van je vriend en vriendin op en vergelijk ze dan. Misschien helpt dat?


    All this dampness is damp.

    Oke, nog één stomme reactie die niet door de beugel kan, en ik zit hier een slotje op. We blijven normaal doen tegen elkaar.