• Hjj...
    Ik zit met een vaag probleem. Zojuist is een goede vriendin van mij terug naar huis gegaan,, ze is de hele namiddag bij mij geweest. We zijn beide bi en ze heeft al vaker aan me laten merken hoeveel ze wel niet van me houd en hoe fel ze me ziet zitten... Nu probleem, onze namiddag begon met film kijken, maar eindigde erop dat we snoepjes voor elkaars mond hielden om ze dan weg te trekken, ze in onze eigen mond te stoppen en ze er door de ander trg uit te late halen (klinkt heel vies ja xD)... En al sinds dat de eerste keer gebeurde enkele uren geleden zit ik met kriebels in mijn buik... Ben ik verliefd?? Zoja,, hoe moet het dan verder met mijn vriend en mij?? Want bij hem heb ik exact hetzelfde gevoel :S
    Weet iemand wat ik moet/kan doen??

    Xx(K)

    Ik denk dan wel dat je verliefd ben jaah en het beste kan je gewoon eerlijk zijn
    maar alleen als je zeker weet dat je het zo wilt


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    SweetDreamer schreef:
    Ik denk dan wel dat je verliefd ben jaah en het beste kan je gewoon eerlijk zijn
    maar alleen als je zeker weet dat je het zo wilt

    Het grote probleem is: ik wil het wel,, maar wat met mijn vriend en my?? We zijn morgen 2 maanden samen en bij hem heb ik exact hetzelfde gevoel :S

    Geen overhaaste beslissingen maken en eerst goed nadenken of je haar wel echt leuk vind?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Geen overhaaste beslissingen maken en eerst goed nadenken of je haar wel echt leuk vind?

    Highway schreef:
    Geen overhaaste beslissingen maken en eerst goed nadenken of je haar wel echt leuk vind?

    En als je haar echt leuk vindt, moet je met haar en je vriend gaan praten. Ja, met z'n drieën.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 18:25 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    moest ik jou zijn zou ik eerst nog een week ofzo wachten wie van de 2 je nu echt het leukst vind.
    Met je vriend ben je natuurlijk al 2 maand samen dus in hem zal je meer vertrouwen hebben.
    Denk rustig na en maak geen overhaaste beslissingen.
    Good luck;)

    oke, dat is echt vies.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    oke, dat is echt vies.

    wa is hier vies aan?? Dit kan iedereen overkomen!! Je kiest og niet zelf op wie je verliefd word,, of wel?

    OKAYCACEFACE schreef:
    (...)
    En als je haar echt leuk vindt, moet je met haar en je vriend gaan praten. Ja, met z'n drieën.

    Ja,, maar ik ben egt bang om het tegen myn vriend te zeggen :S hij weet nie eens dat ik Bi ben,, ik hou het zo goed mogelijk voor iedereen verborgen.... :S

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ja,, maar ik ben egt bang om het tegen myn vriend te zeggen :S hij weet nie eens dat ik Bi ben,, ik hou het zo goed mogelijk voor iedereen verborgen.... :S


    Je vriend hoort dat toch te weten? Dat zou ik hem eerst en vooral vertellen hoor.

    En ja, wat andere users hier al zeiden er rustig over nadenken en proberen om te bedenken bij wie je je het best voelt (hoewel het natuurlijk moeilijk is). Mss alle positieve en negatieve punten van je vriendin en je vriend opschrijven.
    Ik hoop dat je er snel uitkomt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    (...)

    Je vriend hoort dat toch te weten? Dat zou ik hem eerst en vooral vertellen hoor.

    En ja, wat andere users hier al zeiden er rustig over nadenken en proberen om te bedenken bij wie je je het best voelt (hoewel het natuurlijk moeilijk is). Mss alle positieve en negatieve punten van je vriendin en je vriend opschrijven.
    Ik hoop dat je er snel uitkomt.

    ik ben gwn nog nie egt gereed om uit de kast te komen... gezien de dinge die ze op myn sgool wel niet allemaal doen en zeggen over holebi's en hier thuis hetzelfde :S
    xx

    Highway schreef:
    Geen overhaaste beslissingen maken en eerst goed nadenken of je haar wel echt leuk vind?


    None but ourselves can free our minds.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    wa is hier vies aan?? Dit kan iedereen overkomen!! Je kiest og niet zelf op wie je verliefd word,, of wel?

    dat zeg ik toch niet?
    ik vind het gewoon goor, punt.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    dat zeg ik toch niet?
    ik vind het gewoon goor, punt.

    In plaats van mensen een slegt gevoel te geve,, als je het goor vind reageer dan gwn niet!!! Met te zeggen dat JIJ het goor vind,, help je NIEMAND hoor!!!

    zoals de meesten zeggen,
    praat eens over met je vriend en die vriendin.En denk eerst goed na..
    x


    Imperfection Is Beautiful