• ik ben echt boos:@
    Ik ben bezig met afvallen want dat vind ik nodig, nou ging ik dus helemal niet meer snoepen en geen chips enzo. Toen begon het langzaam te werken. Dan ben ik ook nog steeds meer gaan sporten enzoo elke dag nu en toen ging het nog beter. Ik ben al 5 kilo kwijt en dat is wel goed maar het moet net iets meer zijn snapje. Maar nou wilt het niet meer.

    heeft iemand tips waardoor je afvalt ???
    En ik bedoel dit trouwens niet om te zeiken ofzo hoor maar ik had sirieus bijna overgewicht dus het moest wel.


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Naar een dieetist gaan. Die kan je het beste helpen. Overigens moet je wel weten dat als je meer sport dat je meer spieren krijgt, en spieren wegen meer dan vet. (:

    Dat is altijd zo, na een tijdje begint het heel lang te duren voor je meer afvalt. Maar je mag niet opgeven! Mss eens naar een dieëtiste gaan? (hoe schrijf je dat woord eigelijk?) Want mss eet je nog steeds verkeerd - dat wil daarom niet zeggen ongezond -.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kom op, je moet toch nog een tijdje doorgaan, als je nu stopt, kom je zo weer aan. Aankomen is makkelijker dan afvallen. Je kan het best wel als je maar drie gezonde maaltijden per dag eet, en 2x in de week sport, lukt het je vast wel. Beloon jezelf dan een keer in de week op een vaste dag met iets lekkers, zoals en ijsje of chocolade. Maar niet te veel, maar wel dat je het idee hebt dat je gied bezig bent.

    Succes!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    OKee dat iss mss allemaal wel zo jaah
    ik ben ook best wel gespierd maar dat ben ik altijd al geweest.

    en ik eet steeds minders dus zo ongezond kan het niet zijn wat ik allemaal eet.

    maar alsnog bedank(flower)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Dit is eigenlijk de eenigste goede manier om af te vallen. De rest is slecht/gevaarlijk.
    Trouwens het kan zijn dat je zwaarder word omdat je spieren kweek door te sporten,spieren zijn zwaarder dan vet.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 14:40 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    jaah mss wel :(
    tiss gwn irri

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 14:39 ]


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!