• Oké, dit kan een lang verhaal worden.
    Ik heb laatst een meisje ontmoet, Janice. Ik zag haar al wel eens op school staan en zag wel iets in haar. Ik heb met haar de laatste tijd best vaak gehangen en gister was ik de hele dag bij haar. 'S avonds gingen we naar een feest van Lucas. Ik was weer helemaal blij om haar te zien. We hadden het best gezellig en ik moest telkens van d'r mee naar buiten als ze wilde roken en aangezien zegmaar die hele menigte rond de 17 jaar is heeft iedereen wel last van doordenkperiodes. Janice en ik waren al een klein beetje verkeerde opmerkingen aan het maken maar we deden verder niks ofzo. Maar het was dus een idee van haar om de hele menigte (niet dat het veel mensen waren, redelijk veel.) te laten denken dat wij daadwerkelijk ook écht iets hadden gedaan. In het begin was het nog wel leuk, maar daarna begon het een beetje op mijn zenuwen te raken. Ik val zelf ook op meisjes -geen zorgen, vééél sneller op jongens.- maar ik heb eigenlijk nooit echt iets gezien in een relatie met een meisje ofzo.. Oke, even verder. Uiteindelijk zag ik een jongen wel zitten en raakte met hem aan de praat. Ik kon aan Janices gezicht zien dat ze het niet leuk vond. Maar toch, ik bleef verder praten met hem. Even later werd ik naar huis gebracht door een andere jongen en zij fietste mee. Ik heb echt een zwaar idee dat ze me leuk vind. Janice is zelf ook biseksueel maar valt eerder op meisjes. Ze heeft ook een vriend maar die zit nu in België.
    Op een of andere manier werkt me dit héél erg op mijn zenuwen.
    Weet iemand wat te doen?
    - namen veranderd.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 10:50 ]


    your eyes are like stars in the night.

    praat met haar;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb met d'r gepraat jongens. ;3


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb met d'r gepraat jongens. ;3


    Wat kwam er uit? (krul) *benieuwd*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'