• Over and done: Tokio Hotel ontslaat VSD Hamburg

Geruchten deden al een tijdje de ronde onder de Tokio Hotel fans, maar vlak voor het concert in Sayreville heeft Tobi het grote nieuws aan enkele fans verteld. VSD Hamburg is ontslagen als de security van de band en een nieuwe maatschappij is ingeschakeld om de job op zich te nemen.

Wat het meest verontrustend is en wat we eigenlijk niet hadden verwacht, is dat niet het management, maar de Jungs zélf de beslissing hebben genomen om VSD te ontslaan. Een fan vertelt:

"Saki is ontslagen en hij werkt sowieso niet meer voor Tokio Hotel. Tobi heeft VSD Hamburg voortijdig verlaten. Desondanks heeft hij toch een nieuw contract weten te krijgen en nu is hij de baas van de security (dat verklaart dus waarom de dude in kwestie geen VSD shirt droeg...).

Four Artists neemt nu het zaakje van VSD over. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk met het hoe en wat, het zou best eens kunnen dat een lokale beveiligingsdienst wordt ingeschakeld terwijl Tobi toeziet op wat er gaande is. Althans, dat hoop ik."

Letterlijk van: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/08/its-all-over-an.html
    Omdat: ik te lui ben een goed verhaal te typen.

Nou ja: hier hebt je het! Zeg maar bye bye Saki!

BAM!

(...)
    Kan allemaal wel zijn Maar ik geloof eht pas als het op de officiele duitse site staat x]

Nou, je doet maar =D

I recycle my thoughts.

(...)
    owned X') girl i love you XD

Mahaha (cat)

I recycle my thoughts.

(...)
    Nou, je doet maar =D

Doe ik ook xD
    Maar op een einde zijn er zo veel roddels da je ni meer weet waje moet geloven!Er is al eens zo'n roddel geweest da Saki zou ontslaan zijn..

'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

hij zag er best tof uit (allee ik bedoel grappig)

Let me be me...

(...)
    O God is het Jeden Tag echt zo moeilijk om te lezen: "Letterlijk van: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/08/its-all-over-an.html"
    En het ís geen roddel!
    Ga googelen fzo... dit wordt echt een welles-nietes spelletje en daar heb ik geen zin in!
    Dit si wat IK heb gehoord en wat IK geloof dat waar is!

O god is het Jeden Tag echt zo moeilijki om te lezen:'ik heb het bericht gisteren al gelezen zeg ik!'

is die site door TH zelf gesgreven of zo? o_O dat zijn ook fans die die site gemaakt hebben hoor!
    proficiat dat JIJ dat gelezen hebt, JIJ mag er trots op zijn -.-

(...)
    Bewijs maar.
    Het staat ongeveer op iedere TH site x)?

en wrm? omdat elke fan-site het overneemt van een andere site!

iedereen wil gewoon eerste zijn met de nieuwste nieuwtjes, in plaats va, af te wachten of het wel waar is!

er zijn ook sites waarop staat dat het helemaal niet zeker is of Saki intslagen is of niet

;O Saki ontslagen ?

Saki was hun allereerste bodyguard !

Spirits move me, every time I'm near you.

Bye Saki (:

Nouwnouw, maybe wilde hij op pesioen ofzo x'D want geef toe.. zo jong zag hij er ook niet meer uit hé,Of Saki was met de one-night-stand Van Tom Gaan lopen en toen had Tom overlegt Met de jongens dat dit echt niet kon,en dus moest hij ontslagen worden.. Of.. ik heb géén idee x'D

And all the girls in the front row scream your name.

Bye Saki (:

Nouwnouw, maybe wilde hij op pesioen ofzo x'D want geef toe.. zo jong zag hij er ook niet meer uit hé,Of Saki was met de one-night-stand Van Tom Gaan lopen en toen had Tom overlegt Met de jongens dat dit echt niet kon,en dus moest hij ontslagen worden.. Of.. ik heb géén idee x'D

goeie reden xD
    kheb ng iets ma ga ni zeggen. xD
    x

(...)
    goeie reden xD
    kheb ng iets ma ga ni zeggen. xD
    x

Ja sorry.. nou moe tik het wel vertellen :$ Ik heb stiekem Saki ontvoert! En omdat hij zo lang niet is komen opdagen hebben ze hem ontslagen... solly...:Y)

BAM!

(...)
    Ja sorry.. nou moe tik het wel vertellen :$ Ik heb stiekem Saki ontvoert! En omdat hij zo lang niet is komen opdagen hebben ze hem ontslagen... solly...:Y)

ge wou hem vr u alleen. xD
    Hoe durf je :o xD
    je wou met hem... reden^^
    xD
    x

(...)

en wrm? omdat elke fan-site het overneemt van een andere site!

iedereen wil gewoon eerste zijn met de nieuwste nieuwtjes, in plaats va, af te wachten of het wel waar is!

er zijn ook sites waarop staat dat het helemaal niet zeker is of Saki intslagen is of niet

Vwala, ene da het eens is met mij x]
    ik geloof het pas als het op de officele duitse site staat :p
    en MissEkaulitz heeft dus ook gelijk want iedereen wilt het "nieuwtje" zo snel mogelijk op hun website zetten...dusjah, op de sites waar ik meestal op kijk staat het er nix van op of staat er dat ze het niet geloven! xP

Bye Saki (:

Of hij Heeft Bill's haarlak gepikt , en heeft Bill hem op staande voet ontslagen! xD

Ja ik hoorde het van Manon (rondj5)
    Toen ik in de auto zat terug van vakantie.
    Eerst gil ik: 'WAT!!!!'
    Me hele fam.: 'Wat is er!!'
    Ik lees sms verder: 'OMG!!!'
    Me hele fam.: 'Wat is er!!'
    Ik: 'Dat meen je niet!!'
    Me broertje: 'Wat is er nouuu.'
    Ik daar in shok op de achter bank.

Maar ik liefert Saki.
    Sakíí rockt!!!
    En ik vind het nergens op slaan dat ze hem ontslagen hebben.
    Er kan natuurlijk iets zijn gebeurd.
    Wat wij niet weten.
    Maar toch.
    Meteen ontslaan? (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

(...)

O god is het Jeden Tag echt zo moeilijki om te lezen:'ik heb het bericht gisteren al gelezen zeg ik!'

is die site door TH zelf gesgreven of zo? o_O dat zijn ook fans die die site gemaakt hebben hoor!
    proficiat dat JIJ dat gelezen hebt, JIJ mag er trots op zijn -.-

ge hebt gelijk,iedereen geloofd echt direkt alles omda een iemand da ergens heeft opgezet..en iedereen pakt da echt letterlijk over..nuja..we zijn zo te zien maar me 2 xD