• Over and done: Tokio Hotel ontslaat VSD Hamburg

    Geruchten deden al een tijdje de ronde onder de Tokio Hotel fans, maar vlak voor het concert in Sayreville heeft Tobi het grote nieuws aan enkele fans verteld. VSD Hamburg is ontslagen als de security van de band en een nieuwe maatschappij is ingeschakeld om de job op zich te nemen.

    Wat het meest verontrustend is en wat we eigenlijk niet hadden verwacht, is dat niet het management, maar de Jungs zélf de beslissing hebben genomen om VSD te ontslaan. Een fan vertelt:

    "Saki is ontslagen en hij werkt sowieso niet meer voor Tokio Hotel. Tobi heeft VSD Hamburg voortijdig verlaten. Desondanks heeft hij toch een nieuw contract weten te krijgen en nu is hij de baas van de security (dat verklaart dus waarom de dude in kwestie geen VSD shirt droeg...).

    Four Artists neemt nu het zaakje van VSD over. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk met het hoe en wat, het zou best eens kunnen dat een lokale beveiligingsdienst wordt ingeschakeld terwijl Tobi toeziet op wat er gaande is. Althans, dat hoop ik."

    Letterlijk van: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/08/its-all-over-an.html
    Omdat: ik te lui ben een goed verhaal te typen.

    Nou ja: hier hebt je het! Zeg maar bye bye Saki!


    BAM!

    Ma da is nog ni zeker ...

    jawel duh het is al gebeurd -,-


    BAM!

    Wie zegt da da waar is.. -_-
    Er stond in da bericht: 'Tobi heeft het aan een paar fans verteld.'

    Als het echt waar zou zijn, zou hij het niet zeggen aan een paar fans, maar aan de hele zaal..

    Wie zegt da da waar is.. -_-
    Er stond in da bericht: 'Tobi heeft het aan een paar fans verteld.'

    Als het echt waar zou zijn, zou hij het niet zeggen aan een paar fans, maar aan de hele zaal..


    IK zeg dat het waar is -_-" Dude, het is gewoon zo. De site waar ik het vandaan heb heeft altijd gelijk. Dingen die ik daa rhoor hoor ik pas een paar dagen later op Quizlet


    BAM!

    Waarom ?
    Saki was echt cool :O


    Even bad men love their mothers -

    Aahhh! =[
    Maar Saki blijft toch hiip heuur! =]

    (...)
    jawel duh het is al gebeurd -,-

    de jongens gaan die echt ni ontslage ze da ge logisch na denk
    da hij ontslage zouw zijn is het door iets anders en ni door hun,
    want saki is al vanaf het begin bij hun
    en bill heeft zelf toe gegeve da diejn veel voor hun betekend...dus als ge logisch na denkt en het is waar dat hij ontslage zouw zijn en het is geen roddel zoals er vele zijn,dan is het door een ander rede da ni bekend mag worde en is de roddel dat de jongens het hebbe gedaan.Meer zeg ik er ni over!x

    IK zeg dat het waar is -_-" Dude, het is gewoon zo. De site waar ik het vandaan heb heeft altijd gelijk. Dingen die ik daa rhoor hoor ik pas een paar dagen later op Quizlet


    Ben t helemaal met je eens (A) Kijk ook altijd op die site..


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    sommige mensen maken er zo tottaal geen spel van..o_O

    het is wel SAKI he! de niet-huilen,-blijf-ademen-vent! stank voor dank noem ik dat! die vent gaat al jaren TH agterna, en beschermt ze tegen ons, de hysterische gevalletjes (>.<)die Tobi zal zijn best mogen doen om Saki te overstemmen.. maar zijn naam zal niemand roepen op de concerten, dat weet ik al zeker!

    (...)

    Ben t helemaal met je eens (A) Kijk ook altijd op die site..

    dus saki is plots op de ene dag ontslage terwijl hij gistere nog me tokio hotel gezien is,sorry ik vind het maar raar ze en der klopt iets ni aan.

    (...)
    dus saki is plots op de ene dag ontslage terwijl hij gistere nog me tokio hotel gezien is,sorry ik vind het maar raar ze en der klopt iets ni aan.

    mij best het boeit me eigenlijk helemaal niet wat je erban denkt. ALs jij denkt dat Saki der nog is: be my guest and have a nice day! Maar ik wel hard een: ik zei het toch doen als blijkt dat het waar is bij het eerstvolgende concert


    BAM!

    en btw, ik heb het bericht gisteren al gelezen, maar wat je er wel niet hebt bijgezet is:
    dat het bericht van een anonieme fan komt

    als ik nu een mailtje stuur naar die site:
    'laatst was ik op een concert, en een security vertelde me dat TH weg gaat bij universal en overstapt naar Sony of weetikveel'

    en die site poot dat neer op het internet, ga je het dan ook geloven?

    sorry, het kan mss waar zijn, maar een anonieme fan die het zogezegd maar al te goed weet is niet de best vertrouwbare bron denk ik.. -.-

    er zijn zo veel fans die beweren dat ze een babbeltje hebben geslaan met de security van TH, of TH al hebben ontmoet en van hun de grootste geheimen hebben gehoord (die ze dan natuurlk niet doorvertellen om de privacy van TH te beschermen -.-)
    mensen doen veel voor wat aandacht of jaloezie van anderen..

    (...)
    mij best het boeit me eigenlijk helemaal niet wat je erban denkt. ALs jij denkt dat Saki der nog is: be my guest and have a nice day! Maar ik wel hard een: ik zei het toch doen als blijkt dat het waar is bij het eerstvolgende concert

    ik zeg mijn mening,en da is altij het eerste wa ik krijg.Niemand die luistert naar mij en het oppakt hoe als ik het zeg en dan zo reagere [ni slecht bedoeld ofso ze] maar ik vind het nog al een heel raar geval.ze zeide da saki voor hun als een vader was,tobi is mee ontslage me saki..en ineens staat die aan het hoofd,sorry ze..maar ik geloof ni da de jongens hem hebbe ontslage.

    en btw, ik heb het bericht gisteren al gelezen, maar wat je er wel niet hebt bijgezet is:
    dat het bericht van een anonieme fan komt

    als ik nu een mailtje stuur naar die site:
    'laatst was ik op een concert, en een security vertelde me dat TH weg gaat bij universal en overstapt naar Sony of weetikveel'

    en die site poot dat neer op het internet, ga je het dan ook geloven?

    sorry, het kan mss waar zijn, maar een anonieme fan die het zogezegd maar al te goed weet is niet de best vertrouwbare bron denk ik.. -.-

    er zijn zo veel fans die beweren dat ze een babbeltje hebben geslaan met de security van TH, of TH al hebben ontmoet en van hun de grootste geheimen hebben gehoord (die ze dan natuurlk niet doorvertellen om de privacy van TH te beschermen -.-)
    mensen doen veel voor wat aandacht of jaloezie van anderen..

    eindelijk iemand die mij begrijpt en het geloofd dat het ni waar is.dankuxD

    (...)
    eindelijk iemand die mij begrijpt en het geloofd dat het ni waar is.dankuxD


    graag gedaan ^-^

    (...)

    graag gedaan ^-^

    probeerd die maar te overtuige da het een roddel is en het nog al zeer raar in elkaar zit om het te kunne gelove xD
    da ga dus ni xD