• Jaja, ik ging vandaag naar de Efteling met twee vriendinnen en mn pa, en bij de parkeerplaatsen zagen we opeens drie eieren liggen o-o gewoon serieus op een parkeerplek. Dus wij gingen zo'n man die daar werkte erbij roepen omdat er anders misschien een auto over heen zou rijden. Die man helemaal verbaasd, en wist ook niet wat hij ermee moest doen want er waren geen andere vogels in de buurt ofzo. En toen gingen we doorlopen omdat die man erbij bleef staan x3 Kwamen we s'middags weer, lagen die eieren er nog xd en die man was er niet, en weer was er geen enkele vogel in de buurt. En toen namen we ze mee omdat ze anders kapot zouden gaan door een auto of door iemand die ze dan niet ziet en er op gaat staan ofzo. Nu hebben we er ieder 1 :3
    En nu heb ik geen idee wat ik met mn ei moet gaan doen, hij ligt op de kachel ofzo
    dus help me :Y) - en dat ik hem uit moet laten komen snap ik zelf ook nog wel - (krul)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 22:18 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Uit laten komen? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op gaan zitten en uitbroeden D:

    Laten uitkomen? :3 Dan heb je een coole babyvogel :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Highway schreef:
    Uit laten komen? (krul)

    ECHT? :Y) dat probeer ik, maar hoe de fack laat je eieren uitkomen x3 ik ga er niet op zitten want dan breekt ie ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    als hij zo lang alleen heeft gelegen is hij denk ik nogal dood, sorry.


    Alis volat propriis

    Als ik erop ga zitten breekt ie haha. want het is geen struisvogel ei hoor :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    ECHT? :Y) dat probeer ik, maar hoe de fack laat je eieren uitkomen x3 ik ga er niet op zitten want dan breekt ie ;'3

    Gewoon warm houden, dekens over legen of gewoon op de kachel laten ligen. Succes(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Highway schreef:
    Uit laten komen? (krul)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tragically schreef:
    (...)
    Gewoon warm houden, dekens over legen of gewoon op de kachel laten ligen. Succes(:

    Zou dat helpen? o-o

    Ik weet nog niet eens van welk dier dat ei is o-o of van welke vogel ofzo xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Best een slecht idee om 'm uit te laten komen. Want het heeft voeding nodig, en die nemen ze alleen van de moeder. Het komt zelden voor dat ze nemen wat mensen ze geven. Dus het gaat sowieso dood. (:
    No hard feelings, maar je kan ze beter gewoon meteen in de vuilnisbak donderen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    haha


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    JoJudicious schreef:
    Best een slecht idee om 'm uit te laten komen. Want het heeft voeding nodig, en die nemen ze alleen van de moeder. Het komt zelden voor dat ze nemen wat mensen ze geven. Dus het gaat sowieso dood. (:
    No hard feelings, maar je kan ze beter gewoon meteen in de vuilnisbak donderen.


    Ocharme die beestjes. :O Ik zou ze begraven. xD


    Take me to wonderland

    JoJudicious schreef:
    Best een slecht idee om 'm uit te laten komen. Want het heeft voeding nodig, en die nemen ze alleen van de moeder. Het komt zelden voor dat ze nemen wat mensen ze geven. Dus het gaat sowieso dood. (:
    No hard feelings, maar je kan ze beter gewoon meteen in de vuilnisbak donderen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    JoJudicious schreef:
    Best een slecht idee om 'm uit te laten komen. Want het heeft voeding nodig, en die nemen ze alleen van de moeder. Het komt zelden voor dat ze nemen wat mensen ze geven. Dus het gaat sowieso dood. (:
    No hard feelings, maar je kan ze beter gewoon meteen in de vuilnisbak donderen.

    ze nemen wel eten aan van mensen hoor, maar dan moet je ze om de 3 seconden eten geven! Haha, waarom breng je ze niet naar een vogel opvang? Daar kunnen ze er goed voor zorgen? (:


    -

    pompiedompim schreef:
    (...)
    ze nemen wel eten aan van mensen hoor, maar dan moet je ze om de 3 seconden eten geven! Haha, waarom breng je ze niet naar een vogel opvang? Daar kunnen ze er goed voor zorgen? (:

    Nee, ze nemen zelden eten aan wat mensen ze geven. Want wij hadden toen ook een aantal eieren en hadden daar de vogelopvang voor opgebeld. Maar zij doen ook weinig met de eieren, omdat er bijna geen kans is dat ze uitkomen en ze nie de juiste voeding kunnen geven die moeders hen geven. En ze adviseerde ons om ze ook gewoon weg te gooien en toen lagen ze in de GFT-bak. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.