• ik ben strontchagrijnig -alweer :')-
    reden:
    ik heb like super lang in de stad gelopen, en ik was opzoek vooral naar meer zomerse kleding enzo :3
    en uiteindelijk heb ik wel een beetje van wat ik nodig heb enzo :3
    maar like,
    ben ik de enige die de mode die je vindt in de h&m en vergelijkbare winkels, echt geen hol aan vind?

    naja ik vind dat er nu niet echt iets is van "wauw" dat moet en zal ik hebben :X

    Ik hou meer van kleren van de lady sting en accesoires bij de claire's.
    Verder heb ik neit echt een winkel die zo heel leuk is met leuke stijlen enzo.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ik was vorige week in Amsterdam, was van plan al mijn zomerkleren te gaan kopen, en kwam uiteindelijk maar met 3 kleine dingetjes thuis. Dus ik ben het met je eens ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    H&M vind ik ook meestal niets aan en dat heb ik ook wel bij meer winkels ja..


    Je moet worden wie je bent.

    De mode valt tegen op het moment, ik loop tegen hetzelfde aan. En vind ik eens iets leuks dan is het niet in mijn maat:(


    La credenza è una medicina contro il timore

    h&m is de beste.


    I'd rather go naked than wear fur.

    zara ook.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik ga altijd naar Jane Norman, beetje duur, maar damned leuk :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    vroeger vond ik de h&m wel leuk, maar nu niet meer, ik vind zelf ook dat als mensen hun kleren alleen maar bij de h&m kopen een uitgesproken stijl hebben :P


    ailoveejoee.

    Ik vind in H&M ook mijn zin niet meer. Ik ga meer naar Zara en naar Bershka (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Lagoon schreef:
    Ik was vorige week in Amsterdam, was van plan al mijn zomerkleren te gaan kopen, en kwam uiteindelijk maar met 3 kleine dingetjes thuis. Dus ik ben het met je eens ;o

    haha,
    ik heb de meeste kleren bij the sting/lady sting gevonden -wij hebben een super grote sting in eindhoven (A) en nog een lady sting x'D-

    en voor de rest een paar standaard dingen bij de h&m, en toen hield het al zo ongeveer op.