• Ik kan mn vader wel de hersens inslaan! Onze laptop is kapot. Het scharniertje is afgebroken en omdat mijn zusje nu even niet thuis is en ik degene ben die het zegt zal ik het wel weer gedaan hebben.
    Hij geeft gewoon echt niet om me. Ik dacht even dat alles weer goed was, maar schijn bedriegt.
    Zo, dat is eruit [A]

    Laatste Update:
    Mn vader vroeg net heel rustig op de laptop misschien een keer gevallen was. Want dan zou hij het op kunnen geven aan de verzekering!


    Bored.

    Jaa dat is ook altijd precies het zelfde verhaal als bij mij ik heb het altijd gedaan 0___0
    maar natuurlijk geeft die wel om je man.Ö

    Ocharme.. x'D
    Sorry, ik ben in een vrolijke bui :X

    amen :O

    maar wel erg dat je de schuld krijgt van je vader
    je zus kan het net zo geod hebben gedaan
    of hij zelf

    Jaa dat is ook altijd precies het zelfde verhaal als bij mij ik heb het altijd gedaan 0___0
    maar natuurlijk geeft die wel om je man.Ö

    Geloof je het zelf? Hij geeft echt niet om me. Mijn zusje wordt weer eens voorgetrokken.


    Bored.

    .


    Bored.

    Da's balen…
    Achja, ik snap wat je bedoelt, ik krijg ook altijd de schuld van m'n vader…
    Soms haat ik hem écht (6)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Da's balen…
    Achja, ik snap wat je bedoelt, ik krijg ook altijd de schuld van m'n vader…
    Soms haat ik hem écht (6)
    xX Elien

    Ik ken het gevoel >.> Dat heb ik dus ook. Het punt is dat mijn vader zich niet kan beheersen en hij snapt niet dat dat op ons dreigend overkomt.


    Bored.

    Laatste Update:
    Mn vader vroeg net heel rustig op de laptop misschien een keer gevallen was. Want dan zou hij het op kunnen geven aan de verzekering!


    Bored.