• Twee jaar geleden wou ik weg uit huis. Na veel regelen met jeugdzorg zou ik binnen 3 maanden thuis weg kunnen. Vandaag kwam er een brief dat er plaats was in een crisisopvang hier in de buurt. Heel leuk, maar mijn problemen zijn nu (bijna allemaal) opgelost..
    Bah, vieze naaiers.
    Wie heeft er nog meer zulke ervaringen met jeugdzorg/andere instelling?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jezus, daar zijn ze inderdaad lekker laat mee.><'

    En nee, niet met zoiets. Maar wel met de schoolarts. Ze maakte zich zorgen om mij, na ons eerste gesprek en vond dat ik terug moest komen. (Maandag, maar geen idee waar ik moet zijn.) Onze afspraak was duidelijk; We zouden alles via school doen zodat mijn ouders nergens achter zouden komen.
    Krijg ik een brief thuisgestuurd dat ik dus terug moest komen, met de datum wanneer en waar. Gericht aan mijn ouders.

    Nou, geloof me, toen was ik echt boos. Ik naar onze afdelingleidster gegaan en die heeft die arts op haar kop gegeven.xd


    everything, in time

    Wtf, ook lekker op tijd dan :')

    & nee ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wow die zijn er snel bij zeg.
    & ik niet.


    Smiling but close to tears.

    Lagoon schreef:
    Wtf, ook lekker op tijd dan :')

    & nee ik niet.


    Life begins at the end of your comfort zone

    da's triest van ze XD
    En nee,
    ik ga niet met Jeugdzorg om


    wth.

    Jeugdzorg laat inderdaad veel steken vallen. Gelukkig nog niet mee in aanraking geweest.


    ars moriendi

    Up schreef:
    Wow die zijn er snel bij zeg.
    & ik niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja 1 keer! We waren op gesprek geweest en ze zouden ons bellen om een plan te maken ofzoiets en om even uitgebreid een oplossing te verzinnen. Nou ja, leuk en aardig. Pas een jaar later kregen we een telefoontje: "Wilt u nog steeds een gesprek?"
    Ja, doei!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen