• Ik heb een vriend, al jaren. En al heel z'n leven gelooft hij z'n eigen leugens ;p Vroeger was hij Tokio Hotel fan, en beweerde hij de beste vriend te zijn van Bill & Tom. Ze hadden hem uitgenodigd om bij hun thuis te komen enzo. En ik altijd maar doen alsof ik het geloofde ;p Nu zit hij in zijn JustinBieber periode. En hij beweert dat hij elke dag met Justin belt, dat Justin hem aan een platencontract gaat helpen omdat hij zogezegd goed kan zingen, maar ik weet dat hij echt vals zingt ;p en Ohja, hij is via Justin in contact gekomen met Selena Gomez, en zij zou nu zijn beste vriendin zijn, hahaha ;d
    Komisch om een jongen van 16 zo in zijn fantasie te zien leven ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    mischien zit ie ergens mee, en heeft ie hulp nodig, ik ken het probleem helaas niet maar ik denk dat ie niet weet watie moet met zijn leven, en mischien niet weet warrom die leeft ofzo :S


    hyper !! haay

    Lagoon schreef:
    Volgens mij is dat niet echt eh, normaal :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Lagoon schreef:
    Volgens mij is dat niet echt eh, normaal :')


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    hmmm psycholoog? warschijnlijk is er vroeger iets gebeurt waardoor hij dit nu allenmaal gelooft! je kunt jezelf echt dingen laten geloven (hb ik ook gedaan toen ik liefdes verdriet had ik liet meseluf geloven dat ik niet meer verliefd op hem was werkte wel!)