• Ik heb een vriend, al jaren. En al heel z'n leven gelooft hij z'n eigen leugens ;p Vroeger was hij Tokio Hotel fan, en beweerde hij de beste vriend te zijn van Bill & Tom. Ze hadden hem uitgenodigd om bij hun thuis te komen enzo. En ik altijd maar doen alsof ik het geloofde ;p Nu zit hij in zijn JustinBieber periode. En hij beweert dat hij elke dag met Justin belt, dat Justin hem aan een platencontract gaat helpen omdat hij zogezegd goed kan zingen, maar ik weet dat hij echt vals zingt ;p en Ohja, hij is via Justin in contact gekomen met Selena Gomez, en zij zou nu zijn beste vriendin zijn, hahaha ;d
    Komisch om een jongen van 16 zo in zijn fantasie te zien leven ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    dat is best triest ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volgens mij is dat niet echt eh, normaal :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgens mij is dat niet echt eh, normaal :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zijn het neit gewoon grapjes, want als ik en mijn vriendin in een bui zijn beweren we ook van alles..


    it's so empty living behind these castle walls

    Lagoon schreef:
    Volgens mij is dat niet echt eh, normaal :')

    Sinds al die jaren heb ik hem ook nog nooit normaal gevonden ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Washington schreef:
    Zijn het neit gewoon grapjes, want als ik en mijn vriendin in een bui zijn beweren we ook van alles..

    Neneen, want ik heb al een paar keer gezegd dat ik het niet geloofde, en toen hadden we echt grote ruzie. En dat van Bill & Tom heeft hij drie jaar lang volgehouden, ik zeg je, die gast spoort niet ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Neneen, want ik heb al een paar keer gezegd dat ik het niet geloofde, en toen hadden we echt grote ruzie. En dat van Bill & Tom heeft hij drie jaar lang volgehouden, ik zeg je, die gast spoort niet ;p
    Oké dan. Hahahahah, wat een weirdo.


    it's so empty living behind these castle walls

    crunch schreef:
    dat is best triest ;3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Lagoon schreef:
    Volgens mij is dat niet echt eh, normaal :')


    your eyes are like stars in the night.

    Leuke vriend XD


    wth.

    crunch schreef:
    dat is best triest ;3


    You can run but not hide

    Dieptriest.


    You took a white orchid turned it blue.

    Euhm...
    Volgens mij is het niet echt normaal voor iemand die 16 is.


    Take me to wonderland

    omg dat heb ik ook eens gehad met een vriendin ze beweerde dat ze verkering had met bill kaulitz
    dah is zo triest:|

    (ze ging zelf met iemand telefoneren in het duits en het spelletje maar mee spelen):S


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dopey schreef:
    omg dat heb ik ook eens gehad met een vriendin ze beweerde dat ze verkering had met bill kaulitz
    dah is zo triest:|

    (ze ging zelf met iemand telefoneren in het duits en het spelletje maar mee spelen):S

    Ghahaha, wel zo deed hij het ook ;p hij liet Bills 'voicemail' horen. En ik deed dan alsof ik hem geloofde en ik zei door de telefoon; "Bill, Ich liebe dich!" Hahaha ;d


    Life begins at the end of your comfort zone