• Ik zat zo eergisteren met een paar meiden uit mijn klas in de aula aan een tafel. Maargoed, eentje begon ineens te zeuren over het feit dat ze haar scheerapparaat kwijt was ofzo, en dan kon ze die niet meenemen op werkweek -dan ga je naar het buitenland-
    Dus ik zeg zo: 'Dan koop je toch gewoon zo'n wegwerpscheermesje?'
    Begint ze uitgebreid te vertellen over dat haar huid daar beneden heel gevoelig is, en dat ze dat bultjes krijgt en dat ze bang is dat ze in haar schaamlip snijdt.

    En toen begon ik keihard te lachen omdat ze dat zo in het openbaar ging vertellen -en ook omdat de tafel jongens achter ons rustig mee zaten te luisteren en vervolgens ook keihard begonnen te lachen- (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ieuw, da's nu een voorbeeld van overbodige informatie.

    Whahaha
    geweldig
    ik zou ook echt keihard gaan lachenxD


    Why don't you break my heart

    HelloMyHate schreef:
    Ieuw, da's nu een voorbeeld van overbodige informatie.
    Haha, inderdaad. Maar goede vriendinnen zouden over dat soort onderwerpen toch gewoon kunnen praten? Daar heb je vrienden voor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Haha, inderdaad. Maar goede vriendinnen zouden over dat soort onderwerpen toch gewoon kunnen praten? Daar heb je vrienden voor.

    Ja oke, maar het is wel genante info :')
    En bovendien ken ik dat meisje amper :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha oke, dat is wel even geniaal. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Roflroflrofl. Info overload XD

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 18:56 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    hahahahha.
    Zo'n vriendin en ik zaten een keer in de les een tijdschrift te lezen stond er dat als je ongesteld ben en je hebt gepoept dat je niet van achter naar voor moet vegen.
    wij helemaal dat nadoen, omg, de helft van de klas ging stuk. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Lagoon schreef:
    (...)
    Ja oke, maar het is wel genante info :')
    En bovendien ken ik dat meisje amper :'D
    Oke haahahha, dat is dan weird.


    it's so empty living behind these castle walls

    hhah, -lacht haar stiekem uit :x-

    Wacht even, met een scheerapparaat je 'verboden gebiedje' scheren? Serieus, dat heb ik nog nooit gehoord. (':
    Of wel, maar ik ben het dan gewoon vergeten. --'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 18:52 ]


    your eyes are like stars in the night.

    dat wouden we allemaal wel weten :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Haha xD Fijn om dat nu ook te weten xD Wat zal ik mij kapot hebben gelachen xD Ze zal het zelf wel niet door hebben gehad zeker??


    La credenza è una medicina contro il timore

    omg, wat een informatie. xD


    Take me to wonderland