• ja, vorig jaar wou ik als vakantiewerk gaan werken in een bejaardenhuis.
    toen zaten ze al vol
    maar dit jaar ben ik er eerder naar op zoek gegaan.
    want ik ga like heel de vakanite niet weg
    x_x
    terwijl we eerst 2 weken naar italie zouden gaan, en dat vond ik super leuk.
    en nu gaan we like 1 week weg, ergens heen en dan ook nog ergens in de buurt. en daar baal ik dus als een stekker van. :x
    maar goed,
    ik ga dus werken,
    naja zeg amar ging :')
    want ik ga niet 4 weken vakkenvullen in de ah bij mij in het dorp, want ik haat de mensen in mijn dorp, vooral mijn "generatie", dus zeg de kinderen die bij mij op school hebben gezeten enzo. -geen verdere uitleg-

    dus wie weet iets waar ik wel kan werken?
    en iets wat nog een beetje leuk is.
    -op dit moment haat ik 15 zijn, je mag niet eens in een winkel ofzo werken. x_x-
    en als ik neits anders kan vinden dan ga ik maar vakkenvullen, maar dat is dan wel mijn laatste keus :x

    Macdonalds. :9~
    KLIK.
    Er staat: Werken bij McDonald's is werken met leeftijdgenoten in een hecht team. Laat hier je gegevens achter en wij nemen contact met je op. Let op, je moet wel 15 jaar of ouder zijn.
    Dus als je 15 ben, mag je daar werken?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 17:50 ]


    Smiling but close to tears.

    Damn, ik moet ook op zoek naar een vakantiebaantje van mijn ouders >< mij wilden ze ook rekken laten aanvullen en bestellingen klaar zetten but no way dat ik dat ga doen :p Ik dacht eraan om als Hostess een baantje te doen :') je weet wel op beurzen staan en flyers en zo uitdelen. Het betaalt goed en het lijkt me nog leuk werk :'D


    And in that moment, we were infinite.

    Folder, boer, restaurant, ijssalon?

    En bij ons mag je dat wel als je 15 bent in de supermarkt? Vanaf je 14e al bij de AH :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Folder, boer, restaurant, ijssalon?

    En bij ons mag je dat wel als je 15 bent in de supermarkt? Vanaf je 14e al bij de AH :')

    bij ons ook :x
    maar daar heb ik eignelijk geen zin in.
    ik werk in de vakantie dan zeker 4 weken, of 5.
    hangt ervan af of wel maar 1 week weg gaan, of heel misschien 2.

    maar goed :')