• Oké, misschien vinden jullie me nu een aansteller, maar dat maakt mij niets uit.
    Ik heb al de hele week last van nachtmerrie's en ze maken me zo ontzettend bang dat wanneer ik wakker ben (tegen vier uur meestal) niet meer kan slapen. Meestal val ik naar twee uur weer in slaap, maar ik moet er vaak om half zeven al weer uit.
    In die nachtmerrie's ga ik steeds dood. Ik zie zelf niet hoe ik doodga ofzo, want eigenlijk houdt mijn droom dan op.
    Eigenlijk weet ik niet eens zeker of ik wel doodga, maar dat gevoel dát ik doodga is heel erg sterk. Ik krijg gewoon de rillingen van dat gevoel en ik vind het echt heel erg onprettig. Ik kan het gevoel eigenlijk niet beschrijven, alleen maar dat het het gevoel is als je een horrorfilmt kijkt en je weet dat er iets ergs gebeurd, maar dan honderd keer zo erg.
    Ik heb het al tegen mijn moeder gezegd, maar ze vind dat ik me aanstel.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 15:33 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Aanstellen noem ik dat niet hoor. Join the club. Misschien moet je eens naar een slaapkliniek gaan, meestal kunnen ze je daar wel helpen (: Want nachtrust heb je echt wel nodig zegt diegene die 4 uur per nacht slaapt.

    ik vind dat je je niet aanstelt.
    en misschien heb je teveel horror films gezien?
    en misschien kan je lezen voordat je gaat slapen?
    een tijdschrift ofzo, of muziek luisteren :3

    Duo schreef:
    ik vind dat je je niet aanstelt.
    en misschien heb je teveel horror films gezien?
    en misschien kan je lezen voordat je gaat slapen?
    een tijdschrift ofzo, of muziek luisteren :3

    Door die films komt het zoiezo niet, aangezien ik alleen op 't moment als ik kijk me soms een beetje angstig voel.
    Achteraf denk ik altijd: "Wat was er ook al weer eng aan die film?"


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Meestal droom je over onderwerpen waar je die dag(en) daarvoor veel aan hebt gedacht. Probeer je gedachtens eens op iets anders te vestigen? Lees voordat je gaat slapen bijvoorbeeld een grijpend boek. En ga pas slapen wanneer je je echt moe voelt, want dan is de kans dat je wakker blijft en gaat nadenken kleiner.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik heb dat ook maar ik schrik wakker om de 2 uur en dna slaap k weer.
    en het komt meestal doordat je de hele tyd zit te denken aan die dag ervoor.
    dan pieker je over iets dat je dwars zit.


    Its Now or Never. <3

    Als het aanhoudt, zou ik (wat Conspiracy al zei) naar een slaapkliniek gaan. Misschien dat zij er iets tegen kunnen doen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Door die films komt het zoiezo niet, aangezien ik alleen op 't moment als ik kijk me soms een beetje angstig voel.
    Achteraf denk ik altijd: "Wat was er ook al weer eng aan die film?"

    ah, dat heb ik zeker niet x'D
    ik ben niet zo'n horror film type x'D
    -schijterd (A)-