• Fuck is op met dat gezeik over andermans mening, of verhaal! Ik word echt helemaal pissed off van jullie. JHGDJ#HB$F^%JKF@HB*HK
    Jullie hebben mijn humeur weer lekker opgevrolijkt hoor. =.=

    ja oke ik wist ookwel dat ik boze reacties zou krijgen maar ik d8 misschien komen er ook normale reacties
    ze zijn gewoon jaloers omdat het wel waar zou kunnen zijn. en ik wil nig even zeggen dat ik geen valse of gemene reacties heb achter gelaten(niet dat jullie dat boeit ofzoo maar ik ehb geen zin in gezeik)

    Het slaat gewoon niet aan om heeii en BITCHASSNESS te gaan uitschelden enzo. Kom je echt niet verder mee -.-

    Nee, niet echt >.< Het gaat bij mij het ene oor in en het andere weer uit >.<

    schijt ik zit op het verkeerde accountx'D

    (...)ze zijn gewoon jaloers omdat het wel waar zou kunnen zijn. en ik wil nig even zeggen dat ik geen valse of gemene reacties heb achter gelaten(niet dat jullie dat boeit ofzoo maar ik ehb geen zin in gezeik)
    Ik heb alleen gezegt dat ik ben Gustav geneukt heb, en stiekem met hem getrouwt was, maar dat was gewoon een grapje, waarvan ik niet kom weten dat het uit de hand zou lopen ofzo.

    (...)Ik heb alleen gezegt dat ik ben Gustav geneukt heb, en stiekem met hem getrouwt was, maar dat was gewoon een grapje, waarvan ik niet kom weten dat het uit de hand zou lopen ofzo.

    Tsjah, je hebt van die fans he. Dat zijn dus de fans waar ik me kapot aan erger. Máriko trouwens ook, en zij is een TH-fan -.-"

    achja ze moeten het zelf weten of ze het wel of niet geloven weet je.

    (...)Ik heb alleen gezegt dat ik ben Gustav geneukt heb, en stiekem met hem getrouwt was, maar dat was gewoon een grapje, waarvan ik niet kom weten dat het uit de hand zou lopen ofzo.
    weet ik heb ik gelezen.

    (...)
    Nee, niet echt >.< Het gaat bij mij het ene oor in en het andere weer uit >.<


    Moet ook gewoon doen, Nu gaan ze daar tegen mij ook een beetje boos doen omdat ik voor mijn mening over BITCHASSNESS uitkom -.- Lekker levenloos


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Moet ook gewoon doen, Nu gaan ze daar tegen mij ook een beetje boos doen omdat ik voor mijn mening over BITCHASSNESS uitkom -.- Lekker levenloos

    LiseeeXBill is gewoon een geval apart [a]

    (...)

    Moet ook gewoon doen, Nu gaan ze daar tegen mij ook een beetje boos doen omdat ik voor mijn mening over BITCHASSNESS uitkom -.- Lekker levenloos
    Gewoon grappig. Mij bomt het niet of ze me gaan haten, als spambeest ben ik ook veel gehaat, en ik genoot ervan.

    (...)
    LiseeeXBill is gewoon een geval apart [a]


    Een geval dat snel op haar tenen is getrapt,denk ik


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik begon over respect in dat topic en nu opeens zie ik in mensen hun gb's staan aah ik heb respect voor je menign blablabla

    (...)Gewoon grappig. Mij bomt het niet of ze me gaan haten, als spambeest ben ik ook veel gehaat, en ik genoot ervan.


    Nou ik haat je niet =] Door dit gedoe praat ik juist veel meer met je x] En je lijkt qua mening best wel op mij x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik begon over respect in dat topic en nu opeens zie ik in mensen hun gb's staan aah ik heb respect voor je menign blablabla
    Dat is bij mij maar 1 berichtje >.<

    (...)Ik hou ook van discussies, maar ik ben niet zo zwak dat ik met half Quizlet één persoon ga afzeiken.

    weetje wat het is?

    Die mensen hebben dhan gewoon geen leven,
    Ze voelen zich stoer Om met Half Quizlet zich op 1 persoon te richten
    Just Like You Said
    ; ZWAK!


    I solemny swear i am up to no good