• Fuck is op met dat gezeik over andermans mening, of verhaal! Ik word echt helemaal pissed off van jullie. JHGDJ#HB$F^%JKF@HB*HK
    Jullie hebben mijn humeur weer lekker opgevrolijkt hoor. =.=

En nu reageert er niemand he?! Jullie zijn zeker die 2 aan het afzeiken?

Ik wil nu niet stom overkomen maar ik ben het met je eens. Dat ene meisje probeer ik te helpen en die andere zeg ik gewoon me menning. Het heeft geen nut om iemand af tezeiken die voor zijn mening staat

People who are meant to be together always find each other in the end.

Ik wil nu niet stom overkomen maar ik ben het met je eens. Dat ene meisje probeer ik te helpen en die andere zeg ik gewoon me menning. Het heeft geen nut om iemand af tezeiken die voor zijn mening staat
    Jou mag ik wel.

ik hou van discussies:P
    maar dan moet je gwn er niet naar kijken.
    simple the best

ik hou van discussies:P
    maar dan moet je gwn er niet naar kijken.
    simple the best
    Ik hou ook van discussies, maar ik ben niet zo zwak dat ik met half Quizlet één persoon ga afzeiken.

(...)Jou mag ik wel.

Ik jouw ook wel

(...)

Ik jouw ook wel
    (cat)Dé kat man!

(...)(cat)Dé kat man!

(cat)^^

(...)

(cat)^^
    Miauuuuw.(cat)

Als dit over mijn topic gaat, dan: Dank jullie wel ^^

ja oke ik wist ookwel dat ik boze reacties zou krijgen maar ik d8 misschien komen er ook normale reacties

Als dit over mijn topic gaat, dan: Dank jullie wel ^^
    Ja, over jou topic, en over die van die one-night-stand.

ja oke ik wist ookwel dat ik boze reacties zou krijgen maar ik d8 misschien komen er ook normale reacties
    Ze zijn gewoon bang dat het zodadelijk eçht waar is, en ze wíllen gewoon dat het niet waar is. Maar of het nou niet waar, of wel waar is, trek je er niets van aan. ^^

Het slaat gewoon niet aan om heeii en BITCHASSNESS te gaan uitschelden enzo. Kom je echt niet verder mee -.-

Het slaat gewoon niet aan om heeii en BITCHASSNESS te gaan uitschelden enzo. Kom je echt niet verder mee -.-
    Geloof me, als dat van heeii uitkomt, dat het waar is, krijgt iedereen die haar heeft afgezeken, de volle laag over zich heen. :'D