• Weet iemand een muziekwinkel(het liefst in Limburg of een grote stad, maar wel in Nederland) waar je de cd's van Sonata Artica, For my pain en/of Teräsbetoni kan vinden?
    Ik vind ze alle 3 erg goed, maar ik kan nergens een cd van een van hun vinden.
    Dus help??
    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Freerecordshop, hebben ze overal wel toch?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kijk op bol.com?


    your eyes are like stars in the night.

    In dat soort winkels kan ik ze dus niet vinden. Ze zijn hier niet zo bekent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fame misschien. Maar die zit in Amsterdam. Kun je niet naar een willekeurige winkel gaan en ze bestellen? Duurt effe maar dan heb je ook wat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sounds misschien.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    El Pe :D Die hebben alleen maar dat soort muziek :D Alleen zitten ze wel in Groningen..

    sonata Arctica kun je ook nog wel vinden bij de Media Markt en de Free Record Shop.
    Teräsbetoni is wat moeilijker en zal je echt naar een zaak moeten gaan die wat meer van dat soort muziek verkoopt.
    For My Pain ga je hier echt niet vinden. Zeker omdat ze maar 1 cd hebben gemaakt en die alweer uit 2003 komt, met een re-release voor de UK in 2004. En eigenlijk zijn ze alleen bekend bij mensen die naar Reflexion of EToS luisteren. En natuurlijk de fans van Tuomas.

    Voor Teräsbetoni en For My Pain raad ik je dus echt aan om op internet te gaan kijken. De Large kun je ze misschien wel vinden. En anders Amazon of Recordshop X. Dat laatste is een Finse recordshop die bijna alles verkoopt van Finse bands en één van de goedkoopste met verzendkosten. Maar ik weet wel zeker dat ze die zowel SA, FMP en Teräsbetoni hebben. En de levertijd is meestal minder dan een week.

    In ieder geval succes met zoeken!