• Ik ga vaak naar een winkeltje vlakbij mijn huis... Maar daar werkt een Turkse man, die ik eng vind. Elke keer als hij mij ziet, lacht hij vies naar me, of ( ja dit is echt raar ) pakt ie een plastic zak als ik spullen bij me heb, dan denk ik dat hij die spullen in dat zakje gaat doen, maar nee hoor, hij trekt hem over mijn hoofd o.O DIT KLINKT RAAR, IK WEET HET... of dan flikt hij iets anders. En als ik bijv. door wil lopen, versperd hij expres de weg voor me, zodat ik er niet door kan... Dus als ik een keer iets wil halen, durf ik die winkel niet meer in! :S En hij kijkt zo eng naar me! ._.

    Sorry, ik moet jullie ook niet lastigvallen hiermee XD

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 17:17 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    creapy vent ._.


    Change, the only good thing in this world.

    Lagoon schreef:
    Lol, dat is typische Turkse humor, geloof me :') Niet om het een of ander, maar hij doet het waarschijnlijk alleen om je te pesten :'D
    Zeg gewoon dat hij ermee moet ophouden.


    Turkse humor... Rare humor o.O Je trekt toch geen zak over iemands hoofd?!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 19:34 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Caithlyn schreef:
    Turkse mannen houden van meiden, dat is algemeen bekend. Zeg de volgende keer gewoon dat hij op moet rotten, misschien luistert hij.
    wtf? :') slaat niet in.

    OT: Kun je ook niet gewoon een man zeggen LOL. Achja, boeiend. KIJK ENG TERUG :((


    I live for the applause, you will die for it.

    Waarom moet dat nou weer Turkse humor zijn... :/ Zijn vast ook Nederlandse mensen die veel gekker zijn :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    Waarom moet dat nou weer Turkse humor zijn... :/ Zijn vast ook Nederlandse mensen die veel gekker zijn :/


    Je hebt 'n punt


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dat is Turkse humor. Zulke dingen doet de beste vriend van me moeder ook altijd bij mij. x] Maar even aangeven bij hem dat je het niet prettig vind en toch even je ouders erover inlichten. (;

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 19:58 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    -

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 19:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat een weirdo! Ik zou niet meer naar die winkel toe gaan hoor. Of gewoon altijd iemand meenemen, die vent is geschift! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ben turks,
    en ik kan je vertellen
    dat turken graag lol hebben
    misschien mag hij je? en wil hij daarom gewoon grapjes met je uithale.
    maar als je het niet wilt zeg het dan.
    hij kan ook over jou grens gaan (:

    Ik denk eigenlijk dat ie gewoon grappig wilt zijn. Weet je mischien hoe oud hij is?


    .

    Wie trekt er nu een plastic zak over zijn hoofd.


    And in that moment, we were infinite.

    Marilena schreef:
    Ik denk eigenlijk dat ie gewoon grappig wilt zijn. Weet je mischien hoe oud hij is?


    Hij is echt NIET grappig! T_T
    Ik denk dat hij zo tussen de 30/40 is... weet het niet zeker :X


    "I'm a loser, that means I've been lost before."