• ja, nadat ik naar de kapper was geweest, moest ik even konijnenvoer kopen :3
    en toen ik dat gedaan had, toen ging ik nog even naar de AH toe (A)

    en toen in de Albert Heijn toen kwam ik dus een oude vriendin tegen. naja daar ben ik geen vrienden meer mee omdat ze me in de eerste zo ongeveer voor gothic uitgemaakt heeft :') maar goed, boeit me niet meer :3

    Maar ik opende dus mijn mond al om gewoon aardig iets van "hoi" ofzo te zeggen. Maar dat heb ik toch niet gedaan, want ze keek me toch aan.
    *ze was me dus helemaal aan het bekijken, van top tot teen :3 en ze keek super -zoekt het woord en vind het niet- naja ze keek super stom.* en toen keek ik haar hetzelfde aan en toen ben ik extra snel wat gaan kopen en betalen enzo,
    dat ik haar niet nog een keer tegen zou komen. :3

    gelukkig kwam ik haar niet nog een keer tegen (A)
    en ik ben nu toch wel blij dat ik niet hier in de buurt op school zit, want er wonen alleen maar tutjes volgens mij x'D -fluit-
    wie heeft ook wel eens zoiets meegemaakt? (A)

    lekker aardig van haar, maar nee nog nooit meegemaakt. I'm good at ignoring (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    lekker aardig van haar, maar nee nog nooit meegemaakt. I'm good at ignoring (A)

    haha, beter naoom x'D
    ik ook normaal :3
    maar ik dacht "we hebben elkaar toch al lang niet meer gesproken, misschien is ze wel op een positieve manier veranderd x'D"
    niet dus ;p