• Oké, de eerste twee dagen gingen goed. Vandaag ben ik officieel nog lager gezakt qua gevoel. Begin deze week had ik nog een topic gemaakt dat het uit is met mijn, nu dan, exvriend. Wie heeft mij nog meer klote laten voelen? Mijn kapster, yay! Ik was zo rustig aan het vertellen dat hij al die week bij zijn vader was, en dat hij daar meer vrienden heeft. Is altijd al zo geweest dus voor mij was het inmiddels normaal. Dus ja, niks aan te doen. Zaterdag hadden we knallende ruzie gehad. Dat dacht ik dus dat dat de reden was dat hij het had uitgemaakt, maar mijn kapster kwam zo met: 'Misschien heeft hij daar wel een ander vriendinnetje..'. Toen brak mijn hart even in nog meer stukjes. ._.
    Maar anders zou hij dat wel gezegd hebben, hij kennende. De laatste tijd hebben we nogal vaak ruzie gehad, dus ik hoop dat dat de reden is dat hij het had uitgemaakt of even rust wilde. En dan krijg je nog die hele leuke topics van 'Mag je bij je vriendje slapen?' (niet stom bedoelt.), het lijkt wel of iemand me even de dood in wilt wensen ofzo. --'

    Respect voor degene die dit hele verhaal hebben gelezen, ik moest dit gewoon even kwijt.
    Iemand dingen om me af te leiden?
    Ik spreek al zo'n beetje elke dag af met vrienden..

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 17:08 ]


    your eyes are like stars in the night.


    Meid, ik ken je, ik heb dit ook een aantal maanden gelden gehad.
    Twee dagen daarna, had hij met iemand anders. Een blijkbaar mooier en slimmer meisje dan ik.
    Ik voelde me zo zwaar kloten dat ik elke nacht gehuilt heb. Nu huil ik niet meer. Het slijt. Het duurt misschien even, maar geloof me. Het slijt echt. En wat die topic's betreft! Niet op reageren. Er komt vast nog wel iemand voor jou. Concentreer je nu maar op je school. Dat is nu veel belangrijker. Je leven duurt nog zo lang (:
    Sorry als dit "mama" achtig klonk (:
    Sterkte<33


    Beautiful people, are people who smile.

    Keiharde rock opzetten en al je frustratie eruit springen. Klinkt kinda sicko, maar het werkt wel.

    (Heb een schijthekel aan die topics, maar dan omdat ik geen vriendje heb)

    Naja, volgens mij heb ik het al bij Poseidon gezegd, maar ik weet het niet zeker. Dus ik zeg het alsnog: Verwacht het ergste en hoop op het beste :] Ik hoop voor je dat hij nog verder wil op z'n tijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aawhh =( I feel sorry for you! (:
    + Ik hoop dat het goed komt, het is altijd moeilijk als het uit is, maar je leert er wel mee leven. (flower)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kan je niet echt helpen :3
    maar ik zou zegggen, eet wat lekkers, zoals chocola/chips/koekjes etc. :3

    luister je lievelingsmzuiek, en misschien even lekker huilen. -i know knlinkt dom :3-
    maar het lucht op :3
    verder meid, veel sterkte! <3

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Voor mij niet? Voor mij zou het betekenen dat je uit elkaar bent, maar nog steeds bent verbonden met elkaar. Dat het wel weer goed komt. Je zult elkaar niet gaan bedriegen of gaan flirten met anderen, omdat je de ander nog steeds graag ziet en het weer goed zal komen. Als je een pauze neemt tijdens het werk, wil dat toch ook niet zeggen dat je volledig stopt met werken? Of ligt dat nu aan mij? -Let niet op de vergelijking-

    Oké, dan faal ik in breaks. De eerste keer dat ik een break met hem gehad (dit is de tweede) had ik met een andere jongen gezoend. ;x
    Vraag me niet waarom, hij zoende mij trouwens.


    your eyes are like stars in the night.

    Zaitsev schreef:
    Keiharde rock opzetten en al je frustratie eruit springen. Klinkt kinda sicko, maar het werkt wel.

    (Heb een schijthekel aan die topics, maar dan omdat ik geen vriendje heb)

    Naja, volgens mij heb ik het al bij Poseidon gezegd, maar ik weet het niet zeker. Dus ik zeg het alsnog: Verwacht het ergste en hoop op het beste :] Ik hoop voor je dat hij nog verder wil op z'n tijd.


    Daar ben ik het mee eens :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zaitsev schreef:
    Keiharde rock opzetten en al je frustratie eruit springen. Klinkt kinda sicko, maar het werkt wel.

    (Heb een schijthekel aan die topics, maar dan omdat ik geen vriendje heb)

    Naja, volgens mij heb ik het al bij Poseidon gezegd, maar ik weet het niet zeker. Dus ik zeg het alsnog: Verwacht het ergste en hoop op het beste :] Ik hoop voor je dat hij nog verder wil op z'n tijd.

    Lief, lief persoon. Ik bén Poseidon. Hahahaha :"D
    Weetje, ik heb trouwens die tip van je echt al dagen in mijn hoofd. Dankje.(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Username schreef:

    Meid, ik ken je, ik heb dit ook een aantal maanden gelden gehad.
    Twee dagen daarna, had hij met iemand anders. Een blijkbaar mooier en slimmer meisje dan ik.
    Ik voelde me zo zwaar kloten dat ik elke nacht gehuilt heb. Nu huil ik niet meer. Het slijt. Het duurt misschien even, maar geloof me. Het slijt echt. En wat die topic's betreft! Niet op reageren. Er komt vast nog wel iemand voor jou. Concentreer je nu maar op je school. Dat is nu veel belangrijker. Je leven duurt nog zo lang (:
    Sorry als dit "mama" achtig klonk (:
    Sterkte<33

    Dat klonk niet mama-achtig, ik zal aan je post denken (:


    your eyes are like stars in the night.

    Tja, snap ut wel..