• Nou, ik en mijn vriendinnen liepen rustig naar onze volgende les en toen was ineens alles nat op de vloer. Dus wij denken; 'Wat is er aan de hand?' Horen we ineens allemaal kinderen gillend naar beneden rennen en die roepen: ''Vlucht, vlucht voor je leven!'' Dus wij rennen naar het lokaal.

    Bleken de examenleerlingen zo'n actie uitgehaald te hebben omdat ze de examens achter de rug hadden. En gingen ze met waterballonnen en waterpistolen iedereen nat maken en alle lokalen sluiten.

    Hahaha, en ik was kletsnat en er was een prullebak gevuld met water over zo'n meisje heen gegooid. En het was echt heeeel leuk, haha!

    Iemand ook zoiets meegemaakt of zoiets gedaan? Haha!

    Awesum D:


    I live for the applause, you will die for it.

    examens achter de rug? nu al?:O
    ik begin volgende week pas met mijn centraal..
    en wij mogen niet eens zoiets doen.. onze school is namelijk zo kinderachtig, ze zijn als de dood dat we de school vernielen..
    ze belden zelfs de politie toen we BALLONNEN wilden ophangen

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 20:56 ]


    Never forget the things that make you smile

    Cake schreef:
    examens achter de rug? nu al?:O
    ik begin volgende week pas met mijn centraal..

    Echt? ;o Bij ons hebben ze ze al gehad geloof ik, of het waren de kunst-exames xd

    Cake schreef:
    examens achter de rug? nu al?:O
    ik begin volgende week pas met mijn centraal..
    en wij mogen niet eens zoiets doen.. onze school is namelijk zo kinderachtig, ze zijn als de dood dat we de school vernielen..
    ze belden zelfs de politie toen we BALLONNEN wilden ophangen

    haha, omg zo stom :')

    Secede schreef:
    (...)
    Echt? ;o Bij ons hebben ze ze al gehad geloof ik, of het waren de kunst-exames xd

    ja.. maar het kan ook zijn jullie school andere examens doet.. want mijn buurmeisje doet zeg maar ook niet mee met het centraal, en heeft haar eind examen pas aan het einde van het jaar


    Never forget the things that make you smile

    Secede schreef:
    (...)
    haha, omg zo stom :')

    mijn school is ook stom;)


    Never forget the things that make you smile

    Bij ons verwachten wij morgen de examenstunt :'). Maar ik heb maar 3 lesuren dus ik weet niet of ik het ga zien :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, dat had ik ook voor de vakantie.


    Life is hard and then we die

    Zoiets maken wij dus niet mee!

    Ghehehehe -evil grin-
    -Denkt aan stinkbommen + eerstejaars-


    No growth of the heart is ever a waste

    Asylum schreef:
    Bij ons verwachten wij morgen de examenstunt :'). Maar ik heb maar 3 lesuren dus ik weet niet of ik het ga zien :').

    Oehlalaaaaa <3
    Tatu in jouw forumsignature!


    No growth of the heart is ever a waste