• Nou mijn vriendin vertelde me iets héél grappigs vandaag -Princessje-
    Ze zei dat haar "bord" ontploft was :'DDD. Ze zei dat ze broodje voor haar zelf ging smeren. En iemand had de Nuttella in de koelkast gelaten. Ze had haast dus pakte een mes. en pakte een dikke klodder, hield hem in de magnetron ongeveer 3 seconden. Smeerde ze hem op haar broodje, en at hem op. Ze had nog honger en wou nog een maken. Dus ze pakte nog een klodder en deedt het op haar bord. Dat zou veel sneller zijn. -Volgens haar-. Dus ze deedt 10 seconden, en meteen na de 3 seconden kwam er een vlam ofzo XD. Ze schrok zich dood, en pakte de bord uit de magnetron. Ze keek voorzichtig naar de bord. En die ontplofte door 1000 stukjes!
    Omg haha, ze was helemaal geschrokken enzo.

    Wie heeft er nog meer zo iets aparts meegemaakt? :'D

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:27 ]

    Ja ik, ik deed een keer niet ovenbestendig glas in de oven. Hihi :Y)


    Life is hard and then we die

    Daarom dus ook noooit een bord in de magnetron doen. Haha, ik ben altijd bang voor magnetrons, wat ik er ook indoe, omdat het een eng geluid maakt :Y) Maar verder nog niks ontploft ofzo (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja ik, ik deed een keer niet ovenbestendig glas in de oven. Hihi :Y)

    Is die ontploft? O.O

    Ik ben altijd bang dat mijn bapao uit elkaar knalt omdat het zakje altijd opblaast dan :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik doe altijd borden in de magnetron, nog nooit problemen mee gehad :')


    -

    hmm wel vroeger hadden wij een microgolfoven en oven in één en per ongeluk had ik ze allebei aangedaan =S en na 10 minuten bleef er niet meer zoveel over van m'n pizza =S


    But love's a malady without cure

    pompiedompim schreef:
    Ik doe altijd borden in de magnetron, nog nooit problemen mee gehad :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Net zo grappig xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    RoyalBlood schreef:
    hmm wel vroeger hadden wij een microgolfoven en oven in één en per ongeluk had ik ze allebei aangedaan =S en na 10 minuten bleef er niet meer zoveel over van m'n pizza =S


    Dat hebben wij nu ook. Ik ben altijd bang dat ik mijn pizza laat verbranden. xD


    Take me to wonderland

    nooit aluminium(folie) in de magnetron doen, of een bord met zo'n gouden/zilveren randje :Y) dat gaat knallen ^^

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 19:13 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ghahaha, zalig verhaal ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    Ja mensen hij is ontploft
    omggggg.
    Ik schaam me kapot.


    The way we live, is the way we die

    Princessje schreef:
    Ja mensen hij is ontploft
    omggggg.
    Ik schaam me kapot.

    Wahahahha :'D

    pompiedompim schreef:
    Ik doe altijd borden in de magnetron, nog nooit problemen mee gehad :')


    maaar ik had er een mes bij, dat is dus van ijzer. dat mag blijkbaar niet?


    The way we live, is the way we die

    Whahaha wtf :')


    I don't need words to feel those lips.