• Ja, iedereen heeft dat wel is gehad ...
    Dan lijkt het wel alsof je dingen al hebt gezien, of je weet dan dat het nog gaat gebeuren... Een keer was ik met mijn vriendin in het park. Ze stond bij een vijvertje. Maar ik wist van te voren al dat ze erin zou vallen, en toen zei ik; Pas op! Je gaat in het water vallen! En toen ik dat zei, viel ze echt in het water... :|

    Dat is zoo eng, en het probleem is dat ik het héél vaak krijg... Wie heeft dat ook wel is ??


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb ze meestal elke dag wel een aantal keer.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb ze meestal elke dag wel een aantal keer.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ik heb dat ook o.o
    Als er iets gebeurd, dat ik dan ineens denk; dat heb ik eerder gezien! :O


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja ... creepy hea? soms dan weet ik al dat het gáát gebeuren ;S


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb nog nooit een deja vu gehad. Wel een deha verta,dan heb je hetgevoel dat je dit al mee heb gemaakt/of dat je iets vergeten ben. Maar je weet niet wat er gebeurt,zoals bj een deja vu.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik droom heel vaak dat soort scene's en dus heb ik heel vaak deja vu's.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb dat héél soms.
    En er was gister een film op tv die Deja vu heette. :9~


    Smiling but close to tears.

    XTC schreef:
    Ik heb dat héél soms.
    En er was gister een film op tv die Deja vu heette. :9~


    Haha, ik dacht eerst dat dit topic over die film zou gaan ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lol XD


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb heel vaak Deja Vu. Dan droom ik dingen en gebeuren ze ook echt. Maar meestal zijn het simpele dingen, bijv dat de juf eerst op het bord tikt, dan op haar horloge kijkt en dan naar haar bureau loopt. Dat heb ik dan precies gedroomt. Niet dat ik me dat dan herriner, ik weet alleen dat ik dat eerder heb gezien.


    Love is a battlefield...

    Dat heb ik ook heel vaak. Heel vreemd is dat eigenlijk.


    Yongguk & Daehyun <33

    Het is een fout in je hersenen. Je ziet iets, maar in plaats van dat je hersenen registreren dat je het ziet, zeggen ze eerst: dat is het, en dan pas zeggen ze dat je het ziet. Het is heel eenvoudig uitgelegd, maar dat is het.
    OT: ik heb het vaak ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Met een deja vu kan je niet in de toekomst kijken, dus het wat je zegt kan toch niet? Een deja vu geeft je gewoon het gevoel dat je dat moment al een keer hebt meegemaakt. Vaak is een deja vu zo vlug voorbij dat je nog niet eens de kans krijgt om "Pas op! Je gaat in het water vallen!" te zeggen.
    We hebben onlangs op school geleerd hoe het komt dat je een deja vu krijgt. Het is eigenlijk heel erg simpel. Je ogen vangen op wat (Een beetje bruin met groen, een vierkante blok,...) je ziet en sturen deze informatie door naar de hersenen, de hersenen bepalen dan wàt (een boom, een huis,...) je ziet. Als je een deja vu hebt, heb je vermoeide ogen en werken deze even te traag. Dit betekent dat je hersenen eerst bepalen wàt je ziet, en daarna je ogen pas kijken. Zoiets ongeveer, sorry voor de vreemde uitleg :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik had dat vroeger echt heel erg vaak, nu valt het wel mee. Misschien een keer in de twee maanden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cloudburst schreef:
    Met een deja vu kan je niet in de toekomst kijken, dus het wat je zegt kan toch niet? Een deja vu geeft je gewoon het gevoel dat je dat moment al een keer hebt meegemaakt. Vaak is een deja vu zo vlug voorbij dat je nog niet eens de kans krijgt om "Pas op! Je gaat in het water vallen!" te zeggen.
    We hebben onlangs op school geleerd hoe het komt dat je een deja vu krijgt. Het is eigenlijk heel erg simpel. Je ogen vangen op wat (Een beetje bruin met groen, een vierkante blok,...) je ziet en sturen deze informatie door naar de hersenen, de hersenen bepalen dan wàt (een boom, een huis,...) je ziet. Als je een deja vu hebt, heb je vermoeide ogen en werken deze even te traag. Dit betekent dat je hersenen eerst bepalen wàt je ziet, en daarna je ogen pas kijken. Zoiets ongeveer, sorry voor de vreemde uitleg :'D


    Zou kunnen... maar ik kon anders wel zeggen; Pas op! Je gaat in het water vallen!
    ( ik verzin dit echt niet hoor ) het lijkt wel alsof je weet wat er zal gaan gebeuren...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."