• voor deze schoenen:
    Klik

    Weet iemand misschien waar ze deze verkopen?
    Winkel of via internet, dat maakt niet uit (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het ooit geweten, maar ik ben het vergeten ;x Sorry, ik zal denken voor je (:

    Ik vind ze persoonlijk niet zo mooi. Ik heb ze eigenlijk nooit gezien in de winkel, maar als ze 'in' zijn, moet je naar winkels als H&M en New Yorker.


    Your make-up is terrible

    Geen idee, ik vind ze trouwens niet zo mooi dus waarschijnlijk let ik er niet op als ik ze ergens zie..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Geen idee, ik vind ze trouwens niet zo mooi dus waarschijnlijk let ik er niet op als ik ze ergens zie..


    Alis volat propriis.

    TeddyMurder schreef:
    Ik vind ze persoonlijk niet zo mooi. Ik heb ze eigenlijk nooit gezien in de winkel, maar als ze 'in' zijn, moet je naar winkels als H&M en New Yorker.

    Daar was ik van het weekend nog, maar ik heb ze niet gezien ):


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Net indianenschoentjes :'D
    Maar ik heb ze nog nooit ergens zien liggen ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien heb merk hub heeft ze waarschijnlijk wel. de dure schoenen winkels.


    Some angels have no wings.

    ik zou graag vermoord willen worden, moest ik in die schoenen lopen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    maar hier kan je ze kopen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Lagoon schreef:
    (...)
    Daar was ik van het weekend nog, maar ik heb ze niet gezien ):


    Dan zou je misschien kunnen kijken in winkels met bio-kleding, of onbekende schoenenwinkels waar je verwacht dat ze alleen maar oude-oma schoenen verkopen. Dure zaken kunnen ze ook nog wel hebben.


    Your make-up is terrible

    Temerarious schreef:
    ik zou graag vermoord willen worden, moest ik in die schoenen lopen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Temerarious schreef:
    ik zou graag vermoord willen worden, moest ik in die schoenen lopen.

    Bedankt voor het compliment.

    & je link zijn niet die dingen die ik bedoel, met die dingen aan de zijkant vind ik lelijk. ik wil ze zonder.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Geen idee, ik vind ze trouwens niet zo mooi dus waarschijnlijk let ik er niet op als ik ze ergens zie..

    Poseidon schreef:
    Geen idee, ik vind ze trouwens niet zo mooi dus waarschijnlijk let ik er niet op als ik ze ergens zie..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lagoon schreef:
    (...)
    Bedankt voor het compliment.

    & je link zijn niet die dingen die ik bedoel, met die dingen aan de zijkant vind ik lelijk. ik wil ze zonder.

    geen dank.


    I'd rather go naked than wear fur.