• Like, ik ben echt pissed nu.
    We zijn vandaag met alle tweede jaars naar het mijnmuseum in Beringen (Belgisch Limburg) geweest met de bus. Nu, toen we weer naar huis gingen met onze groep, bleek er iemand te zijn die het leuk vond om een kauwgum op één van de banken te plakken. Onze leraren en de buschauffeur waren kwaad, en terecht. Maar toen zei een leerkracht het volgende:
    "Kijk, jullie hebben tot aan de school (anderhalf uur) om te bekennen wie het is. Als ik het dan niet weet, dan mag heel de bus op een woensdagmiddag nablijven. Geen uitzonderingen, héél de bus."
    Waar slaat dat op? Want het is vrijwel zeker dat één van de "coole" mannen op school dat hebben gedaan en die bekennen nooit. Ze vinden het grappig om na te blijven. Ja nou, ik ga écht niet opdraaien voor hun hoor. Ik ben niet van plan om na te blijven.
    + Ik weet dat die leraar het meent, zij meent het altijd.
    Gadver, ik ben echt zo pissed.

    Op zich vind ik het wel begrijpelijk. Je kunt zeggen dat iemand van de "coole" mannen het heeft gedaan, maar dat weten docenten niet. Jij weet hoe hun zich gedragen, want jij zit er middenin, maar docenten weten dat niet altijd even goed. Zij weten niet zeker wie het gedaan heeft, dus laten ze iedereen maar nakomen. Kan ik me voorstellen.
    Maar ik kan me voorstellen dat je dat klote vind:Y) Zou ik ook vinden:P

    Ik had vandaag ook iets doms.. Ik had een mail gekregen van school dat ik vandaag 12 uur aanwezig moest zijn wegens 24 uur lang sport "geval" En ik had eigenlijk vrij (net klaar met examens) en ik dacht dat ik mee moest sporten ofzoo blijk dat ik alleen voor 5 minutjes moet aanmoedigen:(:8:S

    Undesirable schreef:
    Njaa, aan de ene kant snap ik haar wel, maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor.

    Hehe, dat doet me ergens aan denken. Wij gingen naar kamp westerbork, en het was zo'n vet gammele bus. En toen wilde iemand zn jas op het bagage rek leggen flikkert dat ding naar beneden. Dus hadden we die beetje tussen de banken gelegt zodat het niet zou opvallen.
    Kregen we op de terugweg dik op onze flikker, en onder het geschreeuw van de lerares valt er ineens een heel gordijnrek naar beneden. :'$

    Maarja, als ik jou was, zou ik gewoon niet gaan.


    http://ciinderella-.tumblr.com/