• Like, ik ben echt pissed nu.
    We zijn vandaag met alle tweede jaars naar het mijnmuseum in Beringen (Belgisch Limburg) geweest met de bus. Nu, toen we weer naar huis gingen met onze groep, bleek er iemand te zijn die het leuk vond om een kauwgum op één van de banken te plakken. Onze leraren en de buschauffeur waren kwaad, en terecht. Maar toen zei een leerkracht het volgende:
    "Kijk, jullie hebben tot aan de school (anderhalf uur) om te bekennen wie het is. Als ik het dan niet weet, dan mag heel de bus op een woensdagmiddag nablijven. Geen uitzonderingen, héél de bus."
    Waar slaat dat op? Want het is vrijwel zeker dat één van de "coole" mannen op school dat hebben gedaan en die bekennen nooit. Ze vinden het grappig om na te blijven. Ja nou, ik ga écht niet opdraaien voor hun hoor. Ik ben niet van plan om na te blijven.
    + Ik weet dat die leraar het meent, zij meent het altijd.
    Gadver, ik ben echt zo pissed.

    ik snap het wel opzich, maar is vet kut ;s
    maar als niemand bekent vind ik dan best triest?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Omgg..
    Dat is erg xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omgg..
    Dat is erg xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    gewoon niet gaan


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Psychic schreef:
    Ik heb opeens een gevoel dat jij die woensdag ziek bent. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    zeggen dat je naa de tanderts moet en je moeder een briefje laten schrijven(kan door 1 vriendin) en dan gewoon neit gaan. of je meld je ziek op die dag.


    When words fail music speaks

    Arme jij! Ik hoop echt dat iemand bekend!


    I'm not your princess

    Booh, dat is echt klote :'|.
    Had ik ook bij Engels, mocht iedereen strafwerk 4 keer gaan schrijven, omdat een of andere loser niet wou bekennen dat hij zat te kloten met z'n mobiel.


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Vraag je ouders on maar de directeur te bellen and te klagen.
    of gewoon niet gaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Pfft, das echt kinderachtig. Van die jongens én leraren. ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    Pfft, das echt kinderachtig. Van die jongens én leraren. ;o


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    hoezo lullig?


    If you believe in yourself anything is possible

    zebramonkey schreef:
    het is maar kauwgum.


    None but ourselves can free our minds.

    Rifles schreef:
    Pfft, das echt kinderachtig. Van die jongens én leraren. ;o


    Happiness hit her like a train on a track

    Laat je ouders bellen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.