• Like, ik ben echt pissed nu.
    We zijn vandaag met alle tweede jaars naar het mijnmuseum in Beringen (Belgisch Limburg) geweest met de bus. Nu, toen we weer naar huis gingen met onze groep, bleek er iemand te zijn die het leuk vond om een kauwgum op één van de banken te plakken. Onze leraren en de buschauffeur waren kwaad, en terecht. Maar toen zei een leerkracht het volgende:
    "Kijk, jullie hebben tot aan de school (anderhalf uur) om te bekennen wie het is. Als ik het dan niet weet, dan mag heel de bus op een woensdagmiddag nablijven. Geen uitzonderingen, héél de bus."
    Waar slaat dat op? Want het is vrijwel zeker dat één van de "coole" mannen op school dat hebben gedaan en die bekennen nooit. Ze vinden het grappig om na te blijven. Ja nou, ik ga écht niet opdraaien voor hun hoor. Ik ben niet van plan om na te blijven.
    + Ik weet dat die leraar het meent, zij meent het altijd.
    Gadver, ik ben echt zo pissed.

    Gewoon niet gaan.


    ars moriendi

    Njaa, aan de ene kant snap ik haar wel, maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou ook niet heengaan hoor, dat slaat echt nergens op :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is klote als mensen dat doen. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is hatelijk, zo gaat het bij ons ook altijd.


    your eyes are like stars in the night.

    Mercury schreef:
    Gewoon niet gaan.


    I'd rather go naked than wear fur.

    tjah zoo zie je maar weer grote bek achter het hek!


    Some angels have no wings.

    Dat snap ik.. Zo een onzin om een hele groep mensen op te laten draaien voor een klote grapje.. Ik haat dat zo enorm.. Dat heb ik ook altijd.. Alleen kom ik op een of andere manier altijd onder het nablijven uit.. Maar echt zo een onzin.. Wat is er leuk aan nablijven.. Echt je moet zo'n grote idioot zijn om dat leuk te vinden.. Maarjaa.. Ik snap je dus helemaal!!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Poseidon schreef:
    Dat is hatelijk, zo gaat het bij ons ook altijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aagh

    het is maar kauwgum.


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb opeens een gevoel dat jij die woensdag ziek bent. (nerd)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is echt kut ja..
    Wij hebben ook van dat soort mensen in de klas.
    Als je zou gewoon zegt tegen die leraar wie het was.. maar dan zeg je der bij dat hij niet moet zeggen dat jij het hebt gezegt. Want jij wilt niet nablijven jij hebt niks gedaan...


    high of love, drunk from the hate <3

    Undesirable schreef:
    Njaa, aan de ene kant snap ik haar wel, maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat deden de leraren ook een keer bij mijn klas, de hele klas is gewoon niet naar het nablijven gegaan. De leraren konden niks doen, ze konden moeilijk de ouders bellen en zeggen "uw zoon/dochter moet nablijven omdat iemand uit zijn/haar klas kauwgom aan een bank heet geplakt." Dan hebben die ouders ook wel zoiets van: Jadag, mijn kind gaat mooi niet nablijven omdat iemand anders iets heeft gedaan!


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday