• Dat er zoveel mods gestopt zijn, en dan de crewlist een aardig eind gekrompen is daardoor. Dus heb ik weer eens een rare poll gemaakt.
    Klik
    Laat je stem horen.
    -andere rare polls op mijn profiel te bezichtigen-

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 17:13 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind het wel oké. Maar aangezien er nu 3 weg zijn/gaan, worden er misschien wel nieuwe mods aangenomen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik vind het wel oké. Maar aangezien er nu 3 weg zijn/gaan, worden er misschien wel nieuwe mods aangenomen.


    Ik hoop het.


    Your make-up is terrible

    nu je het zegt, ik zat er aan te denken. van goh er zijn er veel gestopt jah.


    Some angels have no wings.

    Ik heb er niet echt een mening over. Het valt me wel op dat er steeds vaker helemaal geen mods online zijn, maar op andere momenten zijn er wel weer veel. Ik denk dat als er 1 of 2 bij zouden komen dat het wel goed zou zijn voor Quizlet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het wel goed zo ^_^


    Alis volat propriis.

    Lagoon schreef:
    Ik heb er niet echt een mening over. Het valt me wel op dat er steeds vaker helemaal geen mods online zijn, maar op andere momenten zijn er wel weer veel. Ik denk dat als er 1 of 2 bij zouden komen dat het wel goed zou zijn voor Quizlet.

    Eéns.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maar zo is het ook goed.

    uit mijn ogen dan.


    Some angels have no wings.

    wie is er dan allemaal weggegaan laatst ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    wie is er dan allemaal weggegaan laatst ?


    De laatste is Escapist. Er zijn er nu nog maar 9.


    Your make-up is terrible

    Ja, is ook zo.


    No growth of the heart is ever a waste