En bij deze belooft iedereen die in dit topic komt, plechtig dat hij mee helpt om dit offtopic snel vol te laten zijn!
Amen!
-
9 mei 2010 - 22:1413 juni 2010 - 21:05
Duitsland is ook niet eens heel warm om op reis te gaan. oO
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
13 juni 2010 - 21:0613 juni 2010 - 21:06Ik weet nog niet waar ik op reis ga gaan.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
13 juni 2010 - 22:00AAAAAAAAAAAAARGH.
ik heb alle wk-wedstrijden gezien x'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
13 juni 2010 - 22:05Weet je waar ik nou al de hele dag mee in mijn hoofd zit? Met die gast van Idols (ofzo) die dit zong;
Twieeeeeedeltwiedel twiedel twiet, twiedel twiet.
Iiiiiiik ben een kanariepiet, kanariepiet.
[ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 22:05 ]
Hope goes lost but never dies.
13 juni 2010 - 22:06Stokbrood schreef:
AAAAAAAAAAAAARGH.
ik heb alle wk-wedstrijden gezien x'D
Waarom dat x'D-
13 juni 2010 - 22:07Genius schreef:
(...)
Waarom dat x'D
Wat denk je van Jeroen x'D
das zo'n voetbalkel joh
ik ben de lul
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
13 juni 2010 - 22:07Casanova schreef:
Weet je waar ik nou al de hele dag mee in mijn hoofd zit? Met die gast van Idols (ofzo) die dit zong;
Daar heb ik nog nóóit van gehoord ;pDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
13 juni 2010 - 22:08Hahaha dat is kut voor je
Mijn Jeroen vind voetbal saai dus daar heb ik geluk mee haha. Zitten we ons samen te ergeren aan al dat wk troep overal :'D-
13 juni 2010 - 22:09Casanova schreef:
Weet je waar ik nou al de hele dag mee in mijn hoofd zit? Met die gast van Idols (ofzo) die dit zong;
Ga dan een lied luisteren ofzo :'D-
13 juni 2010 - 22:09Genius schreef:
Hahaha dat is kut voor je
Mijn Jeroen vind voetbal saai dus daar heb ik geluk mee haha. Zitten we ons samen te ergeren aan al dat wk troep overal :'D
Hahaha.
Nou, ik vind 't WK echt heel leuk, maar niet 3 wedstrijden op een dag die aanstaan o_o. Ik word er helemaal gestoord van kan ik je vertellen. ;p Ik ga morgen wel Nederland kijken ;d Das leukkk.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
13 juni 2010 - 22:10Stokbrood schreef:
(...)
Hahaha.
Nou, ik vind 't WK echt heel leuk, maar niet 3 wedstrijden op een dag die aanstaan o_o. Ik word er helemaal gestoord van kan ik je vertellen. ;p Ik ga morgen wel Nederland kijken ;d Das leukkk.
Hoe kan je het wk nou leuk vinden.. ik snap er niks van ! x'D
Ik ga morgen geen NL kijken kan ook niet eens want ik ben dan op stage :')-
13 juni 2010 - 22:11Ik heb toetsweek, dus ik heb maar 2 uurtjes school en ben om half 1 klaar. Ik gebruik het lekker stiekem ook een beetje als excuus om nog een dagje bij jeroen te zijn
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
13 juni 2010 - 22:12Genius schreef:
(...)
Ga dan een lied luisteren ofzo :'D
Ahaha, dat doe ik echt al de hele tijd maar het helpt geen ene zier.Hope goes lost but never dies.
13 juni 2010 - 22:13