• Hey lieve Quizletters!
    Ik heb een story, T2R genaamd, en deze wil ik graag eens promoten. (:
    Het is een story over onbekende personen en verdere informatie heb ik in dit topic bijgevoegd.
    Als het je wat lijkt, kan je 'm misschien lezen. En ik zou het dan heel fijn vinden als je een reactie plaatst over wat je van het verhaal vind.
    Hier kan je de story vinden, voor de geïnteresseerden!



    Teenagers 2 Rescue (T2R)



    "Even voorstellen: wij zijn sector 7 van T2R. De rampensector. We zijn vervloekt, vraag ons niet hoe het komt, het is gewoon zo. Waarom lees je dit eigenlijk nog? We veroorzaken meer problemen dan Mr. Bean in een glazen museum! Juist ja, dat dacht ik ook, leg het maar weg.
    Maar voor alle dappere doorzetters..."



    Louise en Jennifer krijgen te horen dat ze uitgekozen zijn om samen met nog zes andere tieners sector 7 van T2R te vormen. T2R is een geheime organisatie bestaande uit jongeren die worden omgetoverd tot geweldige detectives. Ze misleiden hun ouders, verhuizen naar een huis op een geheime plek en worden ingeschakeld om de misdaad te bestrijden. Maar al snel is het duidelijk dat sector 7 niet zo talentvol is als de andere sectors. De nieuwe huisgenoten van Louise en Jennifer blijken alles behalve goede detectives te zijn. Sommige lijken ze zelfs inhoudloze hersenen te bevatten.





    Geniet mee met dit verhaal bestaande uit vermakelijke grappen, hilarische conversaties, vreemde situaties en... komische liefdes.



    ____________________________________









    Titel: T2R
    Vertelperspectief: Ik-persoon (vanuit Louise en Jennifer's pov)
    Soort: Fictie
    Genre: Komische detective
    Geschreven door: © Amina en Billie


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gaaf idee! Ik ga het zeker volgen!


    What's the point of living, when there's no death?

    AllyaRose schreef:
    Gaaf idee! Ik ga het zeker volgen!


    Dankjewel! Dat is leuk. (:


    If we had not a soul, music would have created it.