• Hallo allemaal =)

    Ik wil graag iets gaan tekenen, maar kan geen leuke plaatjes vinden. Ik heb al wat gezocht op DeviantArt en wat andere sites, maar er springt niet echt iets uit, dus wilde ik vragen of jullie misschien nog mooie foto's hebben =) (het liefst portretten van een onbekend persoon & een meisje, want jongens kan ik niet goed tekenen, dan komen ze er altijd zo vrouwelijk uit XD). Dus ik weet niet of jullie wat leuke foto's hebben?

    Alvast bedankt!


    Life's always hard for the Belle on the Boulevard.

    Probeer eens manga. :Y)


    Let the Night embrace you

    Ik zou het eigenlijk niet weten, ik kan zelf echt niet tekenen. Misschien moet je eens zoeken op google onder 'Unknown girl face' ofzoiets dergelijks. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Rosario schreef:
    Probeer eens manga. :Y)


    Hmm, ik hou er eigenlijk meer van om realistisch te tekenen (of dat probeer ik in elk geval :Y)), want ik wil daar wat meer mee gaan oefenen enzo =). Maar thanks, misschien ga ik daar wel even naar kijken dan, zijn soms wel mooie dingen te vinden =).


    Life's always hard for the Belle on the Boulevard.

    Poseidon schreef:
    Ik zou het eigenlijk niet weten, ik kan zelf echt niet tekenen. Misschien moet je eens zoeken op google onder 'Unknown girl face' ofzoiets dergelijks. (':


    Haha, dat heb ik net geprobeerd & dan krijg je best vage plaatjes. Of van de hele kleine XD En als je gewoon 'girl' intypt trouwens ook O_o xd.


    Life's always hard for the Belle on the Boulevard.

    vraag aan iemand @ quizlet of je haar foto na mag tekenen :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    crunch schreef:
    vraag aan iemand @ quizlet of je haar foto na mag tekenen :9~


    Eigenlijk is dat nog best wel een goed idee.

    Ik zou het niet weten welk plaatje je zou moeten natekenen, Kun je niet iets uit je hoofd tekenen?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    In m'n fotoboek staan een aantal foto's van meisjes met rozen, misschien vind je dat leuk?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zoiets?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Caithlyn schreef:
    In m'n fotoboek staan een aantal foto's van meisjes met rozen, misschien vind je dat leuk?


    Dat plaatje van je profielfoto is wel heel mooi indd =) Maar wel moeilijk, but I could try =).


    Life's always hard for the Belle on the Boulevard.

    crunch schreef:
    vraag aan iemand @ quizlet of je haar foto na mag tekenen :9~


    Haha, dat kan ook wel ja :Y)


    Life's always hard for the Belle on the Boulevard.

    Lagoon schreef:
    Zoiets?


    Die is wel mooi, ja. Alleen haar ogen zijn een beetje apart, dan ben ik altijd bang dat dat er heel erg raar uit gaat zien op een tekening xD


    Life's always hard for the Belle on the Boulevard.

    Oh, wacht, ik heb echt een superleuke site gevonden, door bij Google 'portraits' in te typen =). Misschien is dat ook wel iets voor mensen die nog plaatsen zoeken voor een hoofdrolspeelster van een story ofzo:

    http://www.portrait-photos.org/


    Life's always hard for the Belle on the Boulevard.