• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen zou moeten geloven in 1 soort geloof

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    lol xD iedereen die geloofd zowat al in het zelfde... Iemand een soort god of het nou meerdere zijn die het land heeft geschapen en ect... ik geloof in niks(gelukkig, ik zou het namelijk nooit kunnen vol houden...)


    It's ok not to be n °1 U're the most important Only 1

    oneens je geloof maakt je voor een deel tot wie je bent niet dat ik ergens in geloof


    Change, the only good thing in this world.

    E, hou zou je dat bereiken? De hele wereld veroveren en ze allemaal dwingen jouw geloof te volgen. Ik geloof dat we dan nog verder van huis zijn.
    Trouwens fundamenteel verschillen al die godsdiensten niet.
    -niemand vermoorden, bestelen, voorliegen... enz.
    Eigenlijk zeggen die ook allemaal GEEN OORLOG waarom doen ze het dan?
    Volgens mij is godsdienst gewoon een uitvlucht om te kunnen knokken. Niet de oorzaal zoals vele hier schijnen te denken.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Er zouden dan minder oorlogen zijn. Maar er zou ook een stuk cultuur verdwijnen. Oneens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nee

    Geloof in niets en ga dat ook niet doen.


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Nee als het hele 'geloof' nou eens niet bestond... God wat zou dat heerlijk zijn.


    'All that shines turns to rust'

    Ik denk niet dat je 6 miljard mensen zover kunt krijgen om in één God/Godin/.... geloven.
    Daarvoor is de mens veel te gecompliceerd


    What's the point of living, when there's no death?

    Nee natuurlijk niet. Niet iedereen is gelijk, daarom zijn er ook verschillende geloven. En waarom zou je hen dat dan afnemen? Als iemand met een ander geloof je niks misdoet, respecteer ik hen. En iedereen moet kunnen kiezen in wat hij gelooft.

    xLilian schreef:
    Haha, domme stelling,
    Nee,
    anders de wereld alleen bestaan uit klonen,
    Je geloof maakt je wie je bent, en het maakt de wereld een stuk minder saai (:

    Nee, je mag geloven waarin je wil maar als je gewoon in geen enkel geloof gelooft dan is dat toch ook goed, en dat kan ook helemaal niet want ieder mens is anders en je kan niet een geloof opgedrongen krijgen

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 19:43 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Oneens. Er is maar een geloof waar ik in geloof, en dat is mezelf! (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    echt niet xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nee, ieder mens is verschillend dus heeft verschillende opvattingen over geloof.


    Life´s shit, holy shit