• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen zou moeten geloven in 1 soort geloof

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik vind van niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Oneens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Andalasia schreef:
    Onzin!
    Ik geloof in niets!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oneens, die keus moet je zelf maken! ;s


    You are beautiful, you are love.

    Tegen.
    Anders zou het toch ontzettend saai zijn! En je kan iemand niet dwingen om iets te geloven dat hij of zij niet gelooft.

    Het zou handig zijn als iedereen 1 soort geloof had, ik bedoel de meeste ruzies komen van religie. En een ruzie met machtige krijgers wordt een oorlog. Door een oorlog gaan er veel mensen dood. Maar ieder moet zijn eigen geloof kunnen hebben. Ik ben zelf Christelijk, en dat zou eigenlijk iedereen moeten zijn. Dan ga je niet verloren. Het is jammer als iedereen weg zou gaan. Dan blijven er zo weinig over.


    I like it when you cry. I like when you go die.

    er zou inderdaad minder oorlogen zijn, maar ja de geloven zijn wel belangrijk voor een cultuur van een land of samenleving. als we al die geloven afschaffen op een na, zou er veel cultuur verloren gaan, en bovendien gaan die geloven oorlogen maken om welk geloof er dan mag blijven. oftewel het helpt waarschijnlijk niets .

    noway


    Never mess with a girl, you get hurt

    jhaaaaa
    en dat is jezelf xD
    nee eigenlijk niet


    you were born original don't die as a copy

    Trekvlek schreef:
    Nee. Je kunt niet geloof niet dwingen. Iedereen moet geloven wat diegene zelf wilt, of het nu God is, Allah of in geen van twee. Het maakt toch helemaal niets uit wat je geloofd. Het belangrijkste is dat je jezelf prettig voelt bij je geloof.

    inderdaad, ;d

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 11:30 ]


    -

    Niets moet, alles mag. (krul)

    Oneens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    In a land of thousand religions, everyone prays the same.


    You move me ......... Kurt

    Siren schreef:
    Nee, want dan is er veel minder diversiteit in de wereld en dan valt er niets meer te ontdekken en te respecteren.
    Je moet zelf kiezen waar je in gelooft, niemand anders moet dat voor jou doen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oneens!


    Je moet worden wie je bent.