• Een paar jaar geleden was ik grote fan van Tokio Hotel, echt enorm, ik kocht hun cd 'scream' draaide hem zot. en vanaf dat die niks meer van hun lieten horen en veranderden was ik geen fan meer en ik kon ik ze gewoon niet meer af.

    Maar daarnet was Monsoon op de radio en al die mooie herinneringen dat ik in die tijd heb gehad met het zijn van een fan van TH kwamen boven ik ben gewoon naar mijn kamer gelopen hun cd opgezet en ik begon gewoon te wenen.

    Ik mis Tokio hotel hoe ze waren, en hoe hun muziek was.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 15:59 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ikke vind ze nou eigenlijk ook wel goed =3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoeveelste topic over 'we want the old TH back' is dit? ...


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Hoeveelste topic over 'we want the old TH back' is dit? ...
    Ik wil hun niet terug als de oude, het is gewoon... jammer?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb precies hetzelfde als jij.
    Ik mis hun ook. En moet ook bijna huilen wanneer ik hun oude nummers hoor. Die waren echt goed, <3 En daar waren ze tenminste nog hun zelf. Moet je ze nu zien.. Ongelofelijk.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik snap goed hoe je je voelt, maar zoals Beelzebub zegt. Maar aan de andere kant mag jij natuurlijk ook wel je ei kwijt en je mening vertellen.

    Maar veel mensen lijken niet te begrijpen dat ze Tokio Hotel niet 'bezitten'. Het zijn jongens die groeien, ontwikkelen, volwassen worden en andere interesses krijgen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Embrace schreef:
    Ik heb precies hetzelfde als jij.
    Ik mis hun ook. En moet ook bijna huilen wanneer ik hun oude nummers hoor. Die waren echt goed, <3 En daar waren ze tenminste nog hun zelf. Moet je ze nu zien.. Ongelofelijk.
    Hoe weet jij zo zeker dat ze nu zichzelf niet zijn dan? Dit is verder geen aanval, maar ik snap niet echt waar je dat uit kunt halen.. Ik bedoel, mensen zien niet eens hoe ze echt zijn op concerten enzo. Het is logisch dat ze daar anders zijn als in hun privé leven, al is het alleen puur al uit zelfbescherming.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap goed hoe je je voelt, maar zoals Beelzebub zegt. Maar aan de andere kant mag jij natuurlijk ook wel je ei kwijt en je mening vertellen.

    Maar veel mensen lijken niet te begrijpen dat ze Tokio Hotel niet 'bezitten'. Het zijn jongens die groeien, ontwikkelen, volwassen worden en andere interesses krijgen.

    Ha, kon ik mijn mening maar zo goed uiten als jij dat altijd doet
    -ik ben het hier akkoord mee :3

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hoe weet jij zo zeker dat ze nu zichzelf niet zijn dan? Dit is verder geen aanval, maar ik snap niet echt waar je dat uit kunt halen.. Ik bedoel, mensen zien niet eens hoe ze echt zijn op concerten enzo. Het is logisch dat ze daar anders zijn als in hun privé leven, al is het alleen puur al uit zelfbescherming.


    Nou, als je sommige nummers hun teksten leest. Staat er ook zinnetjes in wat best raar overkomt. Paar zinnen komen over als, Dat ze niet meer kunnen doen wat ze willen, en niet meer zelf kunnen beslissen, en dat ze hun leven zo haten. Ik denk zelf gewoon dat alles bepaald word door hun manager. Dat ze er zo uit moeten zien door die managers, Ze zien er ook helemaal niet vrolijk of goed uit. Bill en Tom vermageren helemaal, en ze lijken dood =.= Ik zie geen vrolijkheid meer uit hun ogen stralen =o
    ( dit is ook geen aanval hoor ;') )


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)

    Nou, als je sommige nummers hun teksten leest. Staat er ook zinnetjes in wat best raar overkomt. Paar zinnen komen over als, Dat ze niet meer kunnen doen wat ze willen, en niet meer zelf kunnen beslissen, en dat ze hun leven zo haten. Ik denk zelf gewoon dat alles bepaald word door hun manager. Dat ze er zo uit moeten zien door die managers, Ze zien er ook helemaal niet vrolijk of goed uit. Bill en Tom vermageren helemaal, en ze lijken dood =.= Ik zie geen vrolijkheid meer uit hun ogen stralen =o
    ( dit is ook geen aanval hoor ;') )
    Nee dat snap ik ook wel. Kan me best voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. En er zijn een paar dingen die ik wel echt weet op dit gebied, heel zeker zelfs. Neem maar van mij aan, dat dat gezeik met hun management achter de rug is, juist nu hebben ze na al die jaren chaos hun plekje gevonden en het gaat juist heel goed met ze. Dat een ander hun ogen niet meer kan lezen, daar hebben ze zelf voor gekozen. ;)


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar even terug on topic. Er zullen vast wel weer bandjes zijn die je tegenkomt die je dan helemaal te gek vind. Ook jij word ouder enzo en jou smaak veranderd ook weer. Er zullen denk ik nog genoeg van die momenten komen dat je weer helemaal gek bent op een bandje zoals je dat bij Tokio Hotel had:Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee dat snap ik ook wel. Kan me best voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. En er zijn een paar dingen die ik wel echt weet op dit gebied, heel zeker zelfs. Neem maar van mij aan, dat dat gezeik met hun management achter de rug is, juist nu hebben ze na al die jaren chaos hun plekje gevonden en het gaat juist heel goed met ze. Dat een ander hun ogen niet meer kan lezen, daar hebben ze zelf voor gekozen. ;)


    Naja, Ik vind het gewoon allemaal maar raar. Waarom zouden ze teksten maken over hoe klote ze zich voelen. Dat bewijst toch wel wat he. Maar ja, ik denk gewoon dat sommige mensen denken, dat het maar 'gewoon' een liedje is en meer niet. Ik denk gewoon, dat ze de fans iets willen duidelijk maken met die teksten. ;')


    Sometimes it's best not to care.


    Mag ik zeggen dat ik TH eigenlijk helemaal nietzo verandert vind? Ok, ze zien er anders uit, kleden zich anders. Maar het zijn nog steeds gevoelige liedjes hoor, je moet de betekenis nu alleen wat dieper zoeken, het licht niet meer zo voor de hand zoals eerst. Wat in mijn ogen alleen maar beter is omdat ze vaak werden afgeschreven als depresief... Maar goed, voor de rest ben ik het eens met Kirsten. :'D


    -

    Ten eerste: Ik vind dat ze moeten zijn wie ze wíllen zijn. Als dit 'nieuwe' gedoe is wat ze graag willen, wie ben ik om dat te veranderen?
    Dat is mijn steevaste mening al sinds het begin dat ik Tokio Hotel op hun 'nieuwe' manier hoorde/zag.

    En dan: Ik mis ook de oude tokio hotel!!
    Vooral Bill als ik eerlijk ben. Hij is zóo verandert! Hij lacht veel minder, en áls hij lacht zijn het alleen zijn mondhoeken die van positie veranderen en zijn ogen lachen vaak niet echt mee. Hij ziet er ook ongezonder uit, moet ik eerlijk bekennen en dit alles kan toch echt niet goed zijn..

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 mei 2010 - 16:18 ]


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Begrijp me niet verkeerd, maar ik word kotsmisselijk van al die topics hierover.


    .

    KirstenSnaps schreef:
    Maar even terug on topic. Er zullen vast wel weer bandjes zijn die je tegenkomt die je dan helemaal te gek vind. Ook jij word ouder enzo en jou smaak veranderd ook weer. Er zullen denk ik nog genoeg van die momenten komen dat je weer helemaal gek bent op een bandje zoals je dat bij Tokio Hotel had:Y).

    ik hoop het (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.