• in 1 woord geweldig! <3

    We waren al om kwart over 6 bij de Universal Studio's en toen moesten we tot half 8 wachten voordat we werden opgehaald. Was helemaal niet erg want het was super gezellig met allemaal fans ^^

    Iets voor half 8 werden we opgehaald en liepen we door de hall of fame in de Universal Studio naar de kelder waar het optreden was. Er waren maar een stuk of 20 fans aangezien het een prijsvraag was die je kon winnen maar dat was juist leuk!

    Eerst ging die vrouw iets vertellen over Valerius en daarna kwamen Jesse, Kay, Georgy en Xander het podium op. Ze deden een akoustisch optreden wat echt super was! Akoustisch zijn ze juist heel leuk ^^ Ze deden de nummers "She Doesn't Know", "Luck", "I've Stop Trying", "Just Say Yes", "Tonight" & "Green Light". Ik was zo blij dat ze Just Say Yes deden want ik hou van die cover van hun haha'[a].

    Na het optreden werden we allemaal het podium opgenomen voor een groepsfoto. Na de groepsfoto was er nog heel veel tijd over om met iedereen op de foto te gaan, handtekeningen te krijgen en even te praten en dat deden we dus ook haha x'D

    Het leuke was Kay en Jesse herkenden me nog van 17 april. Kay was helemaal enthousiast en blij, gaf 3 kussen en praatte aan 1 stuk door haha. Fee en ik (waarmee we de fanactie voor Jesse's verjaardag doen) hadden aan Kay gevraagd of hij morgen wat kon regelen zodat we het boek voor Jesse morgen konden geven want morgen is Jesse jarig. Kay meteen enthousiast en ja zeggen hij zou wel regelen dat ze halverwege het optreden even stoppen en ons op het podium roepen om het te geven! o.O
    Like dat had ik niet verwacht haha dat word nog wat aangezien ik vandaag al helemaal stond te trillen van de zenuwen x'D

    In iedergeval ze waren super aardig en ik hou met de minuut meer van ze haha :3

    De foto’s:
    Jesse & Kay
    Georgy & Xander
    Jesse
    Kay
    Georgy
    Xander
    Valerius
    Valerius & de winnaars
    Georgy & een stukje van mij
    Georgy & ik :3
    Xander & ik :3
    Jesse & ik :3
    Kay & ik :3
    Kay & ik :3

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 12:19 ]


    dream, dare, fly!

    Ah, dat klinkt echt heeel vet. Mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad. (:

    Predictable schreef:
    Ah, dat klinkt echt heeel vet. Mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad. (:


    Jaa het was echt geweldig :3
    De foto's staan er nu ook op ^^


    dream, dare, fly!

    Predictable schreef:
    Ah, dat klinkt echt heeel vet. Mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad. (:


    Home is now behind you. The world is ahead!