• N.a.v. de wekelijkse MCRchat voor de MCRmy op twitter (@MyChemChat) ben ik er dus op gekomen om een jaarlijkse meeting te houden voor Nederlandse fans. In Nederland dus. Ergens in Amsterdam of Utrecht, lekker centraal zodat ook echt iedereen kan komen. ;D Maar nu vroeg ik mij eigenlijk af hoeveel fans er nog over zijn hier op Quizlet. En of het een goed idee is natuurlijk. [:
    Doen//niet doen?


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Mweh ik luisterde dat vroeger altijd, maar ik vind ze nu best wel slecht geworden :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doen:Y)
    Zeker weten;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik vind het echt een super idee. Ik wás fan van ze, maar nu hou ik weer van hele andere muziek (:. Als dat er toen geweest was in Utrecht.. was ik wel gegaan denk ik.

    Lagoon schreef:
    Mweh ik luisterde dat vroeger altijd, maar ik vind ze nu best wel slecht geworden :3


    Awe, what a shame. [:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    2Krull4U schreef:
    Ik vind het echt een super idee. Ik wás fan van ze, maar nu hou ik weer van hele andere muziek (:. Als dat er toen geweest was in Utrecht.. was ik wel gegaan denk ik.


    Hmz, ik had gehoord dat dat soort meetings er altijd al wel waren. Maar dan voor een klein groepje o.i.d.
    Waarom ben je eigenlijk geen fan meer? [:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Dat zeg ik toch, ik hou van andere muziek :P vrolijker.