• Ja. Ik voel me nu heel wanhopig. Het zit allemaal zo verrekt ingewikkeld in elkaar >___<. Ik was verliefd op een jongen, Alex, en mijn bff, we noemen haar Ibtisame heeft me 'verlinkt' aan hem. We hadden ruzie en zij zegt tegen hem dat ik op hem ben. Ik was pissed off, zij had spijt, ik heb haar vergeven. Alex bleek een arrogante rotzak te zijn, dus hem zette ik uit mijn hoofd. Oké, alles nog goed. En dan gebeurd het. Een vriendin van me word verliefd op Alex. Nog iets dat zijn ego zal strelen. Alex is eigenlijk erg aantrekkelijk, dat verklaart het. Nu is die vriendin, Sharona, verliefd op Alex en Ibtisame is nu heel boos op haar. Ibtisame heeft ook aan iedereen verteld op wie Sharona is (wat Ibtisame ook met mij heeft gedaan, haha) en Sharona is gekwetst. Ibtisame zei net nog zo tegen mij; 'Ze wist dat jij verliefd op hem was en nu doet ze je gewoon na. Rotwijf' enzovoorts. En normaal kunnen ze het goed vinden met elkaar. Ibtisame noemde haar zelfs 'fugly' maar sorry, dat gaat te ver. Je kunt onmogelijk kiezen op WIE je verliefd word. Nu slaan ze elkaar ook steeds. Sharona heeft spijt, ook al is het haar schuld niet vind ik, van wat ze heeft gedaan maar Ibtisame wilt haar niet vergeven en nu moest ik via Sharona zeggen dat het haar spijt. Wat Ibtisame zegt? 'Neen.' ik zeg; 'Waarom?' zij zegt; 'Omdat ik daar zin in heb.' Wat kan Sharona er nu aan doen?! God, wat kan ze koppig zijn.

    Sorry, dit moest ik even kwijt. Bedankt als je dit hebt gelezen.


    All this dampness is damp.

    is goed, doe ik ook wel is(A)


    ....

    Ah, sorry, twee keer geopend. >__<


    All this dampness is damp.

    Graag gedaan en dat waait wel over. En je hebt gelijk,je kunt niet kiezen op wie je verliefd wordt.