• Oké. Ik ben toe aan verandering. En ik heb dit prachtig kapsel gezien en die wil ik dus graag nemen.

    Mijn haar is nu; zo.
    En ik wil het;zo.

    Zo laten of zo doen? ö


    All this dampness is damp.

    DOEN:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zeker doen, maar ik zou wel ff advies vragen aan de kapper :Y) Ook over hoe je het dan zo moet krijgen undso=3


    ars moriendi

    Ik vind het nieuwe ontzettend leuk! Maar kijk uit, het kan zijn dat het bij jou niet precies hetzelfde valt en het er daardoor wat minder uitziet.


    everything, in time

    Mijn moeder is kapster. Ze zegt dat ze de laagjes wel wat langer moet laten staan. Ik moet mijn haren nu gewoon laten groeien. ;o


    All this dampness is damp.

    Ziet er super uit! Hopelijk valt die schuine pony dan niet telkens terug in je gezicht, want zo ziet het er wel uit ;o.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    DOEN.. Het ziet er echt te awesome uit (:


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Doen ! ;D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Psychic schreef:
    Ziet er super uit! Hopelijk valt die schuine pony dan niet telkens terug in je gezicht, want zo ziet het er wel uit ;o.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    zou het echt doen!!!(A)


    ....

    Psychic schreef:
    Ziet er super uit! Hopelijk valt die schuine pony dan niet telkens terug in je gezicht, want zo ziet het er wel uit ;o.


    Only losers can act the way you do

    Is dat niet gewoon een kwestie van bijna al je haar naar voren kammen en aan de zijkant vast spelden?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Psychic schreef:
    Ziet er super uit! Hopelijk valt die schuine pony dan niet telkens terug in je gezicht, want zo ziet het er wel uit ;o.


    *~* Proud Luxury *~*

    Mercury schreef:
    Zeker doen, maar ik zou wel ff advies vragen aan de kapper :Y) Ook over hoe je het dan zo moet krijgen undso=3


    I'm a little bit lost without you <3