• Ik ben verliefd op mijn ex-beste vriendin.
    Ik ben haar kwijt geraakt omdat ik ferm jaloers was op een meisje dat haar beste vriendin werd. Ik ben al verliefd op haar voordat ze meer bij die andere vriendin begon te zijn. Die andere vriendin en nog iemand weten dat ik verliefd ben op haar.
    Maar die ex-beste vriendin is geïrriteerd als ik in de buurt ben, ze weet dat ik verliefd ben op haar en ik durf niet bij haar te zijn of tegen haar te praten, ook al wil ik dat.
    Help

    Zij laat jou duidelijk niet toe, dus dan is het al lastig. Ik heb nog nooit eigenlijk in zo'n verwarrende situatie gezeten dus ik vind het heel moeilijk om je zo een advies te geven. Ik weet het echt niet, sorry.


    your eyes are like stars in the night.

    Ergens is het wel te begrijpen dat zij de band tussen jullie nu anders aanvoelt. Maar zolang jij kan bewijzen dat jij jullie vriéndschap niet kwijt wilt, moet je haar dit duidelijk in het gezicht zeggen. Dat je haar niet kwijt wilt als beste vriendin. En dat je vanaf nu haar meer afstand zult bieden als ze dat wilt. Misschien dat ze bijdraait? ;x Ik hoop het voor je, succes meid (flower)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 21:18 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat vind ik nou heel bot van haar. :O Als ze weet dat jij verliefd op haar bent, dan moet ze daar maar mee leren omgaan. Ze kan ook gewoon zeggen dat ze het niet ziet zitten, of juist wel. Je moet met haar hierover gaan praten, anders blijf je met dit gevoel rond lopen en daar ga je alleen maar kapot aan.

    Sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Maar zolang jij kan bewijzen dat jij jullie vriéndschap niet kwijt wilt, moet je haar dit duidelijk in het gezicht zeggen.

    Het probleem is, ik heb al heel veel verkeerd gedaan. Ik heb al vrij veel keren tegen haar geroepen en uitgevlogen uit frustratie, altijd om dingen die niet haar fout zijn. Daarmee heb ik ongeveer duidelijk gemaakt dat die vriendschap mij niets kon schelen, wat eigenlijk niet zo is. Zoals Poseidon zei: Het is een verwarrende situatie.
    Ik heb enorm veel verkeerd gedaan en had het veel te laat door.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 12:46 ]

    Luister. Jij hebt fouten gemaakt en je frustratie op haar afgereageerd. Zij is daardoor gekwetst en misschien voelt zij inderdaad, zoals katrnaSOUNDS al zei, de band nu anders aan. Heb je ooit echt met haar over je gevoelens gepraat? en over de vriendschap zelf? Het is nooit te laat om een vriendschap te redden, zeker niet als dit een sterke was. Mijn tip voor jou: Probeer nog een keer met haar te praten, vertel precies hoe je je voelt en maak duidelijk dat de vriendschap voor jou veel waard is. Het is moeilijk om je gevoelens te uiten, dat weet ik, maar het is in dit geval het beste wat je kunt doen.

    Succes ermee;)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 20:47 ]


    C'est en faisant n'importe quoi qu'on devient n'importe qui

    als ze niet naar je wil luisteren, stuur dan een mail/brief en leg het daarin allemaal uit
    die kan ze op haar gemak lezen en daar kan ze rustig over nadenken voordat ze enigszins reageert
    sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart